A Starfield egyik fejlesztője meredek dolgot állít a játékról

A Starfield egyik fejlesztője meredek dolgot állít a játékról

Ezzel valószínűleg sokan a stúdión belül sem értenek egyet.

Kétségtelen, hogy a Starfield lehetett a sokat megélt Bethesda legmonumentálisabb projektje, ugyanis a fejlesztők óriási világot alkottak meg a játékosok számára, ahol több száz bolygó felfedezésébe vághatnak bele, azonban mégsem váltotta be a hozzáfűzött reményeket. A játékot összességében szép számban vették, és veszik a mai napig, de mind a kritikusok, mind a közösség értékelései egyértelműen jelzik, hogy a Starfield nem tudott elég újdonságot mutatni ahhoz, hogy történelmi jelentőségű legyen. Ennek ellenére vannak, akik úgy gondolják – a játékon dolgozók közül is –, hogy ez a Bethesda valaha készült legjobb játéka.

Emil Pagliarulo – a Starfield vezető tervezője – beszélt egy interjú során arról, hogy habár nem sikerült mindenkit levenniük a lábukról a játékkal, szerinte ez a stúdió legambiciózusabb projektje, és a legjobb munka amit valaha végeztek. Úgy véli ott a helye a legnépszerűbb játékaik, a The Elder Scrolls és a Fallout franchise között.

„Szerintem sok szempontból a Starfield a legnehezebb dolog, amit a Bethesda valaha is csinált. Ez egyben a legjobb játék, amit valaha készítettünk." – állítja a fejlesztő.

Az minden kérdésen felül áll, hogy elképesztő kihívást jelenthetett a fejlesztők számára egy ilyen grandiózus játék elkészítése, azonban mégis hiányérzetünk maradt. Ezen változtathatott volna a Shattered Space DLC megjelenése, ami tényleg kicsit pozitívabb irányba terelte a dolgokat, de ő sem hozta meg az átütő sikert.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések