Egymilliárd okunk van feltételezni, hogy összejöhet a Black Myth: Wukong 2

Egymilliárd okunk van feltételezni, hogy összejöhet a Black Myth: Wukong 2

Az eredményt látván nem létezik, hogy nem gondolkoznak el egy számozott folytatáson.

A Black Myth: Wukong fejlesztője, a Game Science rendkívül büszke lehet magára, hiszen egy olyan játékot raktak össze, ami nemcsak elképesztően élvezetes, káprázatosan fest és kihívást nyújt, hanem aprólékosan, mindenre odafigyelve dolgozták ki, illetve a fejlesztőkön is érződik, rajongtak érte az elkészítése közben.

A stúdió bejelentése szerint Steamen akkorát megy a játékuk, hogy már több, mint 1 milliárd dollárt termelt. Ezzel a teljesítménnyel a Game Science a platform egyik legjövedelmezőbb cégévé vált, és olyan illusztris társaság tagja lett, mint a 2K, a Bandai Namco és az Activision. A TechNote és a Gamalytic elemzői szerint a Game Science a 12. helyet érte el a Steam legjobb kiadóinak rangsorában a Black Myth: Wukong sikerével.

Az augusztus 19-én PlayStation 5-re és PC-re megjelent Black Myth: Wukong tehát egyértelműen az év egyik legsikeresebb játéka. Már a megjelenését követő két héten belül több, mint 18 millió példányban kelt el, a 20 milliós álomhatárhoz pedig elég volt egyetlen hónap. Nem véletlen, hogy időközben úgy döntöttek a fejlesztők, egy DLC-t is kiadnak hozzá.

Ezzel az eredménnyel a Black Myth: Wukong fejlesztési költségei teljes mértékben megtérültek, továbbá jelentős nyereséget is termelt. Ha hihetünk a kínai Zhejiang tartomány adóhivatala által közzétett beszámolónak, akkor elmondható, hogy a játék nagyjából 42,4 millió dollárból készült el teljesen. Ehhez képest az 1 milliárd dolláros bevétel egészen elképesztő adat. A Black Myth: Wukong első DLC-je várhatóan a kínai újév környékén jelenik majd meg 2025-ben. Ezek után viszont azon sem csodálkoznánk, ha jövőre előállnának egy Black Myth: Wukong 2 bejelentéssel is.

Borítókép forrása: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Ezek voltak 2024 legjobb PC-s játékai

2024 is bővelkedett a fantasztikus videójátékokban, és ha nem is ez a legerősebb esztendő az elmúlt évtizedből, valljuk be, majdnem minden hónapra jutott valami igazán szórakoztató alkotás. 

Közvetítések