A Marvel's Wolverine éléről csábított el egy kulcsfigurát az Xbox

A Marvel's Wolverine éléről csábított el egy kulcsfigurát az Xbox

Egy méltán híres titkosügynökre cserélte le Rozsomákot az Insomniac Games kreatívigazgatója.

Távozott a Marvel's Wolverine kreatívigazgatója, Brian Horton, de ha ez nem lenne elég, akkor az Insomniac Games kulcsfigurája a Sony riválisánál, az Xboxnál talált új munkahelyet Stephen Totilo friss riportja szerint. Az Xbox egyik képviselője úgy nyilatkozott a lapnak, hogy Horton „gazdag tapasztalata segíteni fog egy klasszikus titkosügynökös sorozat jövőbeli rebootjában.” Ebből pedig nem volt nehéz kitalálni, hogy melyik játékon is dolgozhat Horton: vélhetően a The Initiative zászlaja alatt a Perfect Dark fejlesztésének levezénylésében kapott kiemelt szerepet.

Horton távozásával az Insomniac Games és a Marvel's Wolverine is egy fontos figurát veszített el, de Totilo szerint emögött nem egy egyoldalú döntés, hanem egy közös megállapodás állhat. Ugyanis a stúdió állítólag szerette volna a készülő játék kreatív oldalát felforgatni, az eredeti irányhoz képest valami mást csinálni. Az nem derült ki, hogy ez pontosan mit jelent, de az alapján, hogy mennyi szivárgás volt tavaly év vége óta a játékból, nem gondolnánk, hogy az egészet előlről kezdenék, amikor már ennyire jól állnak a munkálatokkal.

Egyébként ennek a szervezeti változásnak a részeként nem csak Horton, de Cameron Christian, a Marvel's Wolverine rendezője is lekerült a projektről. Christian azonban nem távozik az Insomniac Gamestől, ehelyett ő valamilyen jelenleg még ismeretlen szerepet fog betölteni a stúdiónál a jövőben. Horton és Christian munkáját Totilo értesülései szerint a legutóbb a Ratchet & Clank: Rift Aparton dolgozó Mike Daly és Marcus Smith veszik át – előbbi a játék rendezője, utóbbi a kreatívigazgatója lett.

Ami a Perfect Darkot illeti, erről egyelőre nem sokat tudunk. A rebootot teljesen váratlanul dobta be az Xbox a júniusi bemutatóján, megjelenési dátumot azóta sem társítottak hozzá. Viszont már a nyár elején is volt némi gameplay az átvezetőkből összeollózott jelenetek között, tehát gyanús, hogy már Horton érkezése előtt is szépen haladt Joanna Dark ügynök legújabb kalandjának fejlesztése. Kíváncsian várjuk, hogy ezek után milyen irányba megy majd a 2000-ben megjelent FPS újragondolása. Mert amit eddig láttunk belőle, az igazán ígéretes volt, a munkálatokban pedig besegít a The Initiative-nak a modern Tomb Raidereken dolgozó Crystal Dynamics is, akiknek van már tapasztalatuk a lövöldözés műfajában.

Borítókép: Insomniac Games

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár