A megjelenés után távozik a Star Wars Outlaws kulcsembere, utódja már be is ígért pár változást

A megjelenés után távozik a Star Wars Outlaws kulcsembere, utódja már be is ígért pár változást

Ritkán látunk olyat, hogy egy már megjelent játék éléről kreatívokat váltanak le, de az Ubisoft ezt is összehozta a Star Wars Outlawsszal.

Október elején már zsinórban a második nagy frissítést hozta el az Ubisoft Massive Entertainment csapata a Star Wars Outlawshoz. A lopakodást és a játék nehézségét is érintő foltot aztán még egy hasonló követte október második felében, tehát mondhatjuk, hogy a játék épül-szépül a megjelenése után is. De a változások sora szerencsére nem áll meg itt, ugyanis már belengették a 1.4-es frissítést is a fejlesztők – minderről részletesebben a játék új kreatív igazgatója, Drew Rechner beszélt egy blogposztban.

Igen, jól olvastad, egy már megjelent játék éléről váltották le a kreatív folyamatokért felelős embert. Azt sajnos nem árulták el, hogy erre pontosan miért is volt szükség vagy hogyan befolyásolja majd ez a további tartalmakat, mint például a két beígért sztori DLC-t. Nyilván szerepet játszottak ebben a váltásban a játék gyenge eladásai, de attól tartunk, hogy a mi fantáziánk nem elég erős ahhoz, hogy elképzeljük, hogy ezt a hajót innen még teljesen meg lehet fordítani. Mindenesetre is, az már biztos, hogy Rechner most megörökölte a projektről levett Julian Gerighty helyét, így már az ő vállán van a nyomás, hogy további eladásokat generáljon a következő hónapokban, ha ez egyáltalán lehetséges. Ehhez egyébként legfeljebb két eszköze van jelenleg: az egyik a már említett DLC-k, a másik pedig az alapjáték folyamatos frissítése.

A Rechner érkezésével párhuzamosan belengetett 1.4-es folt az új vezető ambícióinak megfelelően nagyobb volumenű változásokat ígér. Így például a harcrendszert jelentősen át akarják szabni, hogy az még inkább taktikát és precíziót igényeljen a játékostól, és ne lehessen pár egyszerű trükkel túljárni az ellenfelek eszén. A lopakodást is tovább finomítanák a fejlesztők, ezen a téren ismét az ellenfelek észlelési képessége és sebessége javulhat. Végül a karakter irányítását is átszabnák a szakik úgy, hogy a fedezékharcok, a mászás és a guggolás jobban, konzisztensebben működjenek a korábbinál. Mindezzel állítólag az a cél, hogy több és jobb opciót adjanak a Massive Entertainment munkatársai a játékosok kezébe, amikor ellenfelekkel találkoznak – kíváncsian várjuk, hogy mi sül ki ezekből.

A Star Wars Outlaws 1.4-es frissítése a fenti változásokkal együtt november 21-én érkezik, vagyis azon a napon, amikor a Steamre is felkerül a játék, valamint a Wild Card nevű sztori DLC is megjelenik.

Borítókép: Ubisoft Massive Entertainment

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések