Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és így látja most korábbi döntését.
Nate Purkeypile 14 éven át a Bethetsdának dolgozott, azonban 2021-ben úgy döntött, hogy otthagyja az amerikai videójáték-fejlesztő stúdiót, és inkább saját projektbe kezd. A Skyrim egykori vezető művésze nem húzta az időt, és a napokban ki is adta saját egyedi fejlesztésű horrorjátékát, a The Axis Unseent, mely azóta kimondottan pozitív értékeléseknek örvend. Most ennyi idő távlatából elárulta, hogy megbánta-e korábbi döntését.
Purkeypile elsősorban azért határozott úgy annak idején, hogy szakít a Bethesdával, mivel szerinte az idő előrehaladtával, és az egyre nagyobb horderejű projektekkel sokkal személytelenebb lett az ottani közeg, és ez nagyban eltér az ő ízlésétől, és az addigi pozitív tapasztalataitól.
„Biztosan kijelenthetem, hogy egyetlen nap sem gondolkoztam azon, hogy visszamenjek. Az ilyen léptékű termelés nem feltétlenül élvezetes a legtöbb ember számára. Te csak a nagyon sok fogaskerék egyike vagy a gépezetben." – mondta Purkeypile a Bloombergnek adott legújabb interjújában.
Egyébként ő is egyike azoknak a fejlesztőknek, akik kiállnak az AAA-kategóriás játékok ellen, és inkább a kisebb, az olcsóbb és a kreatívabb projekteket részesítik előnyben. Elárulta, hogy mikor még a Starfielden dolgozott, hetente több mint 20 konferencián kellett részt vennie, ráadásul az addig megszokott nagyjából 100 főből álló fejlesztői létszámokkal szemben, ekkor nagyjából 500-an dolgoztak a projekten.
„Úgy gondolom, hogy a legjobb dolgok, amelyek ezekből a játékokból kisültek, a megbízható emberektől származtak. Ehhez szerintem egy kisebb, intimebb csapatra van szükség." – fűzte hozzá.
Összességében tehát Purkeypile egyáltalán nem bánta meg döntését, sőt, nagyon élvezi a mostani munkáját, mely során teljes szabadsága van, és különálló projekteket valósíthat meg.
Ezeket olvastad már?