Idén 115 milliárd forintot bukott a Warner Bros. ez a két játék miatt

Idén 115 milliárd forintot bukott a Warner Bros. ez a két játék miatt

Végtelen mennyiségű pénzt égetett el ez a két cím.

Az idei év során láthattunk néhány rendkívül balul sikerül játékdebütálást – mint például a Concord, amit 2 hét után le is állítottak –, melyek közül az egyik legkiemelkedőbb a Suicide Squad: Kill the Justice League bukása volt. A debütálást követően Steamen 13 459-nél tetőzött az egyidejű játékosok száma, azonban ez is rohamos csökkenésbe kezdett, és a cikk írásának a pillanatában még csak 100-an sem pörgetik. Nem csoda tehát, hogy ez rendesen odavágott a Warner Bros. Games idei teljesítményének, de a legújabb jelentésekből kiderült, hogy más játékuk is szépen termelte nekik a veszteséget.

Egy korábbi eredményjelentés felfedte, hogy a vállalat tavalyi teljesítményéhez képest 41%-os bevételcsökkenés történt idén – ami a Suiceide Squad: Kill the Justice League 200 millió dolláros buktájának köszönhető –, de David Zaslav – a Warner Bros. vezérigazgatója – a legutóbbi pénzügyi felhívásban elárulta, hogy a nemrégiben újraélesztett MultiVersus is rendkívül alulteljesítette a várakozásokat, ami jelentősen hozzájárult ehhez a rossz eredményhez.

A két játéknak köszönhetően 300 millió dollárt – 115 milliárd forintot – vesztett a vállalat, ami hatalmas érvágás még egy ilyen óriás esetében is. Ennek ellenére nem adják fel, és továbbra is azon dolgoznak, hogy újabb játékosokat vonzzanak mindkét címhez, bár van némi kétségem azzal kapcsolatban, hogy ez az ilyen szörnyű debütálások után lehetséges-e. Az idei év után érdemes lesz átgondolni, hogy merre tovább.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések