A Borderlands-film a gigászi bukta ellenére is hasznot hajtott a Take-Two számára

A Borderlands-film a gigászi bukta ellenére is hasznot hajtott a Take-Two számára

Hiába a csúfos kudarc, így sem könyvelhető el vereségként.

Még nyáron jelent meg az egyik legikonikusabb videójáték-sorozat  a Borderlands – játékadaptációja, melyet a rajongók tűkön ülve vártak, azonban hatalmas csalódást okozott minden téren. Az utóbbi években nagyon elszaporodtak a videójátékokat feldolgozó filmek és sorozatok, azonban ezeknek csak egy töredéke képes hozni a játékok szintjét, így többségüknek zakó a vége. Reménykedtünk benne, hogy ez a Borderlands esetében másképp lesz, de már a premier előtti vetítések után feltűnő kritikákból kiderült, hogy szörnyű végeredményre számíthatunk. Ettől függetlenül azonban úgy tűnik, hogy ez a baklövés nem ártott a franchise-nak, sőt.

Strauss Zelnick – a Take-Two vezérigazgatója – már az első negatív kritikák hallatán leszögezte, hogy a film esetleges sikertelensége semmilyen hatással nem lesz a vállalatra, hiszen náluk nem a játékadaptációk állnak a középpontban, ez csupán egy kis kikacsintás volt – erről IDE KATTINTVA olvashatsz bővebben. A produktumot végül a kritikusok és a nézők is lesújtó pontokkal jutalmazták, sztárparádé ide vagy oda. A napokban Zelnick interjút adott az IGN-nek, mely során ismételten szóba került a film katasztrofális teljesítménye, melyről ennyi idő távlatában is elmondta véleményét.

„Nyilvánvalóan csalódást okozott a film." – kezdte, majd úgy folytatta, hogy „Ez azt jelenti, hogy valójában több katalógust adtunk el. Szóval szerintem egyáltalán nem fájt, ha bármiben, azt hiszem, egy kicsit is segíthetett. Rávilágít valamire, amiről már sokszor beszéltem, ez pedig a nehézsége egy szellemi tulajdonunknak másik médiumba való átvitelének." – mondta.

Zelnicknek tehát beigazolódott az állítása, mely szerint veszélyes és nehéz lépés a médiumok közötti váltás, ugyanakkor a történtek így is több emberrel megismertették a Borderlands, ami meglátszik a játékok eladásán is. Összességében tehát a Take-Two számára nem könyvelhető el teljes kudarcként a történet, de a jövőben biztosan még óvatosabban fognak hozzányúlni a hasonló projektekhez.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések