Megjelenési dátumot kapott a Remedy új játéka, az FBC: Firebreak

Megjelenési dátumot kapott a Remedy új játéka, az FBC: Firebreak

Szűk két hónap, és belekóstolhatunk a legendás stúdió legújabb művébe.

Mindenkit meglepett, mikor az olyan történetorientált TPS játékairól ismert Remedy, mint például a Max Payne, a Control vagy éppen az Alan Wake bejelentette, hogy egy multiplayer PvE FPS-en dolgoznak az FBC: Firebreak személyében. Az eddigiektől rendhagyó projekt a a Control világába repít bennünket, pontosabban 6 évvel a 2019-es események előttre, és brutális co-op csatákra invitál. Most végre megjelenési dátumot, és árcédulát is kaptunk hozzá.

Az FBC: Firebreak számos újrajátszható küldetést tartalmaz majd, melyek során A-ból B-be kell eljutnunk, a küldetések, a pályák és a környezet pedig folyamatosan változik. Ezen feladatok teljesítésével értékes felszerelésekre tehetünk szert, melyek a továbbiakban a hasznunkra lesznek – a játék leginkább a Left 4 Deadhez hasonlítható, de erről ide kattintva olvashatsz bővebben. Mint a napokban kiderült, már nem kell sokat várnunk a PC-n, Xbox Series X|S-en, valamint a PlayStation 5-ön való debütálására, ugyanis június 17-től minden platformon elérhető lesz 39,99 dolláros áron – az exkluzív kozmetikai elemeket és prémium hangcsomagokat tartalmazó FBC: Firebreak Deluxe Edition pedig 49,99 dollárért. Emellett már az első naptól megtalálható lesz az Xbox Game Pass kínálatában is.

A játék fejlesztő Remedy mostanra már azt is világossá tette, hogy a debütálás után is tervezik támogatni a játékot, és a 2025-ös év folyamára további két új feladat bevezetését is tervezik. Minden bizonnyal a fogadtatás fogja meghatározni, hogy mekkora távon számolnak vele.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések