Nem igazán van létjogosultsága a funkciónak és úgy tűnik, hogy erre a fejlesztők is rájöttek.
Hosszas várakozást követően, április derekán végre mélyebb betekintést nyerhettünk a Bungie által fejlesztett Marathonba, mely új színt hivatott hozni a taktikai FPS-ek világába. Először is kaptunk egy cinematic előzetest, mely az Oscar-díjas Alberto Mielgo keze munkáját dicséri – és sajnos vajmi kevés köze van a játék valódi menetéhez –, valamint egy rövidebb gameplay videót is, mely habár egészen pofásan néz ki, de rendkívül megosztotta a közösséget "sivár" játékmenetével. Ha mindez nem biztosítana elég okot az aggodalomra a játékkal kapcsolatban, akkor a pár napja tartott zárt alfa során kiderült, hogy a PC-sek is aim assistot kapnak, amin a közösség nagy része teljesen felháborodott. A Bungie most ezzel kapcsolatban szólalt meg.
A Marathont kipróbáló játékosok és tartalomgyártók Shrouddal az élen együttes erővel szólaltak fel a a PC-s aim assist ellen, mely szerintük teljesen tönkreteszi a meneteket, és rengeteget elvesz a kompetitív élményből. Szerencsére úgy tűnik, hogy ezek a panaszok halló fülekre találtak, és a Bungie bejelentette, hogy az elkövetkezendő napokban számos javítást eszközölnek a játékukon, melyek közé tartozik a vitatott funkció is.
Szerencsére még csupán a játék tesztelési fázisánál vagyunk, így ilyenkor kell kibuknia a hasonló problémáknak, hogy a végső megjelenéskor egy olyan produktum kerüljön a közösség elé, mely kielégíti az elvárásaikat. Szeptember 23-ig még bőven van idő a finomhangolásra.
Ezeket olvastad már?