A fegyveres harcoké a főszerep a legújabb The Outer Worlds 2 bemutatóban

A fegyveres harcoké a főszerep a legújabb The Outer Worlds 2 bemutatóban

Negyed órán át csodálhatjuk az Obsidian munkáját egy új The Outer Worlds 2 játékmenet videóban.

Nem ül a babérjain az Avowed kiadása után az Obsidian Entertainment, mert áprilisban hétről hétre adnak újabb és újabb betekintést a következő játékukba, a The Outer Worlds 2-be az amerikai IGN-nel közreműködésben. A 2019-es cím folytatása már az első ilyen formában megjelent játékmenet videóval megvett minket kilóra: az Unreal Engine 5-ös program egészen érdekes újításokat kaphat, például egy jobban kidolgozott lopakodási mechanikát is. Mondjuk a karakterépítés sem kutya, ha minket kérdeztek.

A tegnap megjelent videóban viszont elérkezett az ideje, hogy a nyílt harcokról is beszéljenek a fejlesztők, azaz Rob Donovan és Kyle Koenig. A felvételekből és az Obsidian munkatársainak elmondásából pedig kiderült, hogy a The Outer Worlds 2 kap egy kidolgozott parkour rendszert, aminek a segítségével mászhatunk, csúszhatunk, hogy még könnyebben navigáljunk a heves akciók közepette. Ugyanis maguk a harcuk sokkal dinamikusabbak lesznek a 2019-es első részhez képest. De az ellenfeleink kezében is több opció lesz, hogy végezzenek velünk, sőt még fedezékeket is tudnak használni majd. Szintén kiemelendő, hogy ha valamiért mindez még nem lenne elég, hogy a lövöldözést is sikerült az Obsidiannak lekoppintania a Destiny 2-ről és a Call of Duty szériáról, amitől még kifinomultabbnak hat a végeredmény. Ez azért is kapóra jöhet, mert így a korábbinál több múlik majd az ügyességen, mint a karakterünk képességein.

A teljes játékmenet bemutatót a beékelt fejlesztői interjúkkal együtt alább tekinthetitek meg angolul. Azt érdemes szem előtt tartani, hogy a videóban még a fejlesztés korai fázisából származó felvételek szerepelnek, tehát nem tükrözik a látottak The Outer Worlds 2 végleges állapotát.

A The Outer Worlds 2 valamikor 2025. során jelenik meg PC-re, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re. További infókat, például egy pontos premier dátumot, jó eséllyel a június 8-i Xbox Games Showcase utánra tervezett The Outer Worlds 2 Directen kaphatunk majd.

Borítókép: Obsidian Entertainment

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések