Egy álláshirdetés buktatta le az EA-t, hogy milyen lesz az új Iron Man játék

Egy álláshirdetés buktatta le az EA-t, hogy milyen lesz az új Iron Man játék

Mire számíthatunk az Iron Man játékban? Nyílt világ, repülés és RPG elemek.

Már régóta várjuk az EA és a Motive által közösen hegesztett Iron Man játékának hivatalos bemutatóját, de egyelőre még nem kaptunk belőle semmit sajnos, azonban egy új álláshirdetés érdekes dolgokat árult el a projektről. A friss információk szerint az EA egy olyan tervezőt keres, aki össze tudja rakni a játék térképeit, de ez azért érdekes, mert külön ki van emelve benne, hogy nagy egyjátékos pályákat is tartalmazni fog Vasember kalandja.

Mi várható?

A Motive Studios által megadott leírás szerint a szinttervező feladata lesz, hogy rendkívül szórakoztató, és mindenki számára kielégítő pályákat alkosson, amelyek illeszkednek a játék kreatív víziójához. A legfontosabb, hogy a hirdetésben a „nagy egyjátékos pályák” kifejezés is szerepel, ami arra utal, hogy a játék nem csupán lineáris, hanem kiterjedt, akár nyílt világú szakaszokat is tartalmazhat. Továbbá az sincs kizárva, hogy az RPG-elemekből sem lesz hiány, mivel olyanok jelentkezését is várják, akik rendelkeznek tapasztalattal egyjátékos akció-RPG játékok szinttervezésében. Ez a részlet arra utal, hogy az Iron Man játék nem csupán akció-orientált lesz, hanem mélyebb karakterfejlődést és felfedezést is kínálhat a játékosok számára.

Nyílt világ vagy csak félig?

Az eddig infók alapján egy nyílt világú (open-world) címet is kaphatunk, hasonlóan a Marvel's Spider-Man sorozathoz, ahol szabadon felfedezhetjük a várost és annak titkait. Másrészt a félig nyílt világú stílus sem kizárt, mint a Star Wars Jedi sorozat, ahol egy kicsit szabadabban bejárhatjuk ugyan a pályákat, de a fókusz mégis a történeten van.

Várható megjelenés

Az új Iron Man videójátékot még 2022-ben jelentették be, ám azóta szinte semmi hivatalos információ nem érkezett róla, csak az, hogy a játék egy egyjátékos, harmadik személyű akció-kalandjáték lesz, Unreal Engine 5 motor alatt fejlesztve. Az első kedvcsinálót belőle eredetileg a GDC 2025 eseményre vártuk, de sajnos végül be kellett érnünk a nagy semmivel. A rajongók már nagyon kíváncsiak arra, miként jelenik majd meg Vasember az új sztoriban, és vajon milyen élmény lesz vele repülni, hiszen ez kulcsfontosságú eleme a karakternek. Vajon hogyan fogják megvalósítani a repülési mechanikát, különösen figyelembe véve a korábbi Marvel-játékok dinamikáját? Ez egy jó kérdés, de a megválaszolására még egy jó ideig várnunk kell.

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések