Ha a Just Cause 5-re vártál, akkor keress egy zsebkendőt

Ha a Just Cause 5-re vártál, akkor keress egy zsebkendőt

Évek óta nem hallottunk semmit a Just Cause 5-ről, most pedig kiderült, hogy miért.

Már a Just Cause 4 sem volt egy hatalmas siker, mind a játékosok, mind a kritikusok rengeteg hibát találtak benne, főleg a küldetések és a történet terén. Érthető módon a Square Enix és az Avalanche Studios így nem sietett újabb epizódot gyártani. Egészen 2022-ig kellett várni arra, hogy egyáltalán kiderüljön, hogy megindult a Just Cause 5 fejlesztése, és még akkor is csak egy pénzügyi beszámolóban árulta el ezt a kiadó, nem volt hatalmas csinnadratta körülötte. Most azonban az MP1st azt állítja, hogy már a jövőben sem fogunk többet látni ebből a programból, mert sajnos a Just Cause Mobile sorsára jutott.

A lap egy fejlesztő LinkedIn profilja alapján fedezte fel, hogy törölhette a Square Enix a Just Cause 5 fejlesztését. A profil szerint az illető a járművekért felelős csapatban dolgozott 2021 júliusa és 2023 júliusa között, míg el nem kaszálták a játékot. Vagyis még csak nem is most döntött úgy a kiadó, hogy elengedi a Just Cause 5-öt, hanem két évvel ezelőtt, alig pár hónappal a Just Cause Mobile törlése után. Valószínűleg ez csak azért nem derült ki korábban, mert a forrásként használt fejlesztő nem az Avalanche Studiosnál, hanem a Sumo Digitalnál dolgozott – ők bizonyára besegítettek a munkálatokba.

Teljesen azért nem maradunk Just Cause nélkül, hiszen tavaly óta tudjuk, hogy a Universal Pictures megfilmesíti az eszeveszett akciójeleneteiről híres játékot. A rendezésért Ángel Manuel Soto felelhet, akinek olyan csodákat köszönhetünk, mint a pár éve nagyot bukó Kék Bogár – előre félünk.

Borítókép: Avalanche Studios

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Egy harmadik DLC-vel bővülhet a The Witcher 3

A The Witcher 3: Wild Hunt rajongóinak tucatjai lettek izgatottak egy új pletyka miatt, amely szerint egy harmadik expanzió is befuthat a játékhoz. De vajon tényleg visszatérünk egy új kalandra?

Gaming - Történelmet írt a Stellar Blade PC-s debütálása

Míg a Mindseye megbukott és egy katasztrófa – bár a mémeken jól lehet szórakozni –, addig a Stellar Blade PC-s rajtja konkrétan történelmet írt: az egyjátékos PlayStation címek közül ez az alkotás érte el a legmagasabb egyidejű játékosszámot a Steamen, megelőzve a Ghost of Tsushimát is. A Shift Up méltán lehet büszke Eve kalandjára.

Közvetítések