Folytatódik a Marathon maratoni fejlesztése, csúszik a Bungie új játéka

Folytatódik a Marathon maratoni fejlesztése, csúszik a Bungie új játéka

Az új kreatív igazgató kinevezése óta lehetett sejteni, hogy nem készül el a Bungie időben a Marathonnal.

A Marathon az áprilisi bemutatója óta folyamatosan a gamer közösség célkeresztjében áll. A látottak ugyanis nem győztek meg túl sok embert arról, hogy ez nem csak egy újabb halva született live service cím lesz, mint a Concord és társai voltak. Majd májusban jött a botrány, miszerint valaki (vagy valakik) az alkalmazottak közül a tisztes munka helyett az internetről lopott művészeti anyagokat a játékhoz. Eközben kiderült az is, hogy borzalmas a morál a Bungienál, félnek a Marathon és a saját jövőjük miatt is a kollégák.

A szeptember 23-ára tervezett megjelenés azonban csak akkor kezdett igazán kétségessé válni, amikor a korábban megrendelt marketing tevékenységeket lemondta a Bungie, így egy új előzetest is elhalasztott. Emiatt már az is felmerült a médiában, hogy csúszik a játék vagy törlik azt teljesen. Előbbi opciót erősítette, hogy nemrég új kreatív igazgatót neveztek ki a projekt élére: Julia Nordin korábban íróként dolgozott a Bungie játékain, május óta viszont ő fogja a gyeplőt az egész fejlesztésen.

A fentiek fényében nem lepődtünk meg rajta, hogy a Bungie végül tegnap este bejelentette egy blogposztban, hogy csúszik a Marathon megjelenése. Azt ugyan nem árulta el a stúdió, hogy ha nem szeptember 23-án, akkor mégis mikor adják ki a kimenekítős lövöldét. Amiről viszont hosszasan írtak, hogy megértették a közösség aggodalmait, és az alfa tesztből érkező visszajelzéseknek megfelelően változtatni fognak a játékon, többek között az alábbi dolgokra kell számítani:

  • Változások a túlélés kapcsán
    • Nehezebb és izgalmasabb összecsapások az AI-jal
    • Kielégítőbb körök, új típusú lootokkal és dinamikus eseményekkel
    • Feszültebb és stratégiát igénylő harc
  • Mélyebb elköteleződés a Marathon univerzum mellett
    • Jobb vizuális részletesség
    • Több narratív és környezeti történetmesélési elem, amit felfedezhetsz, amivel interaktálhatsz
    • Sötétebb hangvétel, ami közelebb áll az eredeti trilógiához
  • Több közösségi élmény
    • Jobb játékosélmény soloban / duoban
    • Közelségi chat, hogy a közös sztorik életre keljenek

Borítókép: Bungie

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések