Amúgy az megvan, hogy olyan szép a Death Stranding 2, hogy össze lehet téveszteni a valósággal?

Amúgy az megvan, hogy olyan szép a Death Stranding 2, hogy össze lehet téveszteni a valósággal?

Egészen elképesztő, amire a Decima engine és a Death Stranding 2 képes, ráadásul flancos ray tracing nélkül!

A Death Stranding 2 köszöni szépen jól van, sőt mi több, remekül! A játék, jött, látott és mindenki szívét elrabolta. Bár Kojima még nem az űrből csinálja a játékait, azért azok sem rosszak, amiket itt a Föld készít. Sokadjára kápráztatott már el mindenkit, mert bár az lehet, hogy játékainak stílusa nem jön be mindenkinek - például nekem sem - de azt mindenkinek el kell ismerni, hogy a Kojima-játékok egy egészen egyedi és minőségi szintjét képzik a játékiparnak. A Death Stranding 2: On the Beach is lett ennyire jó, hogy máris az Év játéka díj esélyes nyertesei között tartják számon. Nincs mondjuk könnyű mezőnyben, kaptunk már jó pár fantasztikus játékot idén (Assassin's Creed Shadows, Doom: The Dark Ages, Kingdom Come: Deliverance II, Split Ficton, Clair Obscur: Expedition 33), de ha van játék, ami ilyen erős versenytársak mellett is kimagaslik a tömegből, akkor azt a Death Stranding 2!

És nem csak játékmenetében, de technikai fronton is őrületes a DS2. Kojimáék valami olyasmit húztak elő a Decima engine-ből (ez a motor hajtja egyébként a Horizon Zero Dawn és a Horizon Forbidden West játékokat is), amire senki nem számított. Túlzás lenne azt állítani, hogy a játék egésze ilyen, de a tájjal mindenképpen sikerült megütniük a fotorealisztikus grafikát. És nem kell hozzá ray tracing, sem pedig AI képkockák, egyszerűen érteni kell ahhoz a motorhoz, ami dolgozik a játék alatt.

Jó, persze így, hogy karakter és ember is van a képen, meg lehet mondani, hogy melyik kép a valódi és melyik származik a játékból, de ha őket kivesszük a képletből és csak a tájat nézzük... Hát ember legyen a talpán, aki megmondja a két képről, hogy melyik melyik.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések