Az Alien: Isolationt idéző horror megjárta a fejlesztési poklot, de végül csak megjelenhet

Az Alien: Isolationt idéző horror megjárta a fejlesztési poklot, de végül csak megjelenhet

A Routine című sci-fi horror játék annyiszor tűnt már fel a radaron, hogy talán meg sem tudjuk számolni, és sokan már ezért is lettek olyan kíváncsiak rá. Most viszont végre a fejlesztők is megszólaltak, és elég jó hírekkel rukkoltak elő.

A Routine fejlesztése még 2012-ben indult útjára, amikor a Steam Greenlight programján keresztül jóváhagyták. Akkor még 2013-as megjelenéssel számolt a stúdió, de azóta eltelt 13 év, és a játékból egyetlen percet sem láthattunk még. Joggal temette el nagyjából mindenki. Aztán 2022-ben, nagy meglepetésre, felbukkant a Summer Game Festen, majd ismét el is tűnt a süllyesztőben. A rajongók ekkor már végleg lemondtak róla, aztán kiderült, hogy szó sincs ilyesmiről.

A fejlesztők életjelet adtak

A Routine-t fejlesztő Lunar Software egy friss posztban jelezte, hogy a játék még mindig készül, sőt most már a célegyenes felé tartanak. Ugyan nem mertek új megjelenési dátumot mondani, de azt ígérik, hamarosan konkrétumokat is elárulnak.

„Sokat tanultunk az eddigiekből, és nem ígérünk több megjelenési dátumot, amíg nem vagyunk teljesen biztosak benne” – írták a Steam blogon.

A zeneszerző Mick Gordon (DOOM Eternal) időközben kilépett a projektből, de a zenéje egy része benne marad a végleges játékban.

Kísértetbázis

A fejlesztők megosztottak néhány új képet is a játékról, amelyek révén megcsodálhatjuk az Union Plaza névre keresztelt helyszínt, ami gyakorlatilag egy lerohadt turisztikai központ a Holdon. A képek nem túl részletesek, de egyelőre be kell érnünk ennyivel, miután három éve nem láttuk már a Routine-t.

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Nyár a képernyők előtt: hogyan védhetjük meg a gyerekeket a kibertérben? (x)

A nyári szünet idején a gyerekek több időt töltenek otthon, sokszor felügyelet nélkül – ez pedig nemcsak a fizikai, hanem az online biztonság szempontjából is kihívásokat jelent. A tizenévesek digitális jelenléte a szünetben sem csökken: online játékok, tanfolyamok és közösségi média töltik ki sokak napjait. Az ESET kiberbiztonsági szakértői szerint erre az időszakra tudatos IT-biztonsági ismeretekkel fel kell készíteni a kamaszokat.

Közvetítések