Itt a katonai szimulátorok új üdvöskéje, a '83

Itt a katonai szimulátorok új üdvöskéje, a '83

Látszik, hogy nem a világ összes pénzéből készül a '83, de azért elég izginek tűnik a Steam egyik legújabb katonai szimulátora.

Sokszor megénekeltem már, úgyhogy most megpróbálom rövidre fogni. De tényleg. Szóval, nem tudom ki hogy van vele, de nekem elég volt a CoD-ból, a VALORANTból, hogy idióta sárkányos, hogy Nicki Minajok, rajzfilmhősük és csillámpónik szaladgálnak egy alapvetően katonai FPS-játékban. Ideje lenne visszatérni a háborús FPS-ek gyökeréhez és az idióta skinek helyett a valóságra koncentrálni. Nem kell persze mindennek szimulátornak lennie, nagyon várom például a Battlefield 6-ot is, de ugyanígy egyre nagyobb helye van a piacon a katonai szimulátoroknak is. Készül már az új Arma, de ott a Reforger és a Gray Zone Warfare is, csak hogy néhányat említsek a legígéretesebbek közül. Most pedig felírhatunk egy új játékot a listára, bemutatkozott ugyanis a '83!

Váltömések, neon színes ruhák, őrült frizurák és persze a hidegháború. Sok szempontból érdekes, izgalmas és megosztott korszakba kalauzol minket a '83, azon belül is a hidegháború legnagyobb csatáiba. A játékban nagy hangsúlyt fektettek a fejlesztők a valósághű előadásmódra, legyen szó akár a helyszínekről, a fegyverek működéséről, a gyalogság mozgásáról vagy éppen a járművek használatáról. Ízig vérig milsim lesz a '83, ami 40v40-es csatákat kínál majd, ráadásul nem csak gyalogsággal, de a korszak hadviselésének legfontosabb járműveivel is.

Az persze látszik, hogy a Blue Dot Games nem ült a világ pénzén, nem a grafika és az animációk viszik majd a hétén a játékot, de nem is ez a lényeg. Ha jók lesznek a pályák, a gunplay, a járművek és technikai szempontból sem marad majd alul a játék, akkor sikeres lehet majd. Azt viszont nem tudjuk, hogy mikor jelenhet meg a játék. A Steamen már a kívánságlistánkra tehetjük, a fejlesztők pedig 2025. utolsó negyedévét célozták meg, de még ha össze is jön, a játék elsőként Early Accessben rajtol majd.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - PS4 – generáció, amely még mindig aktívan formálja a játékipart (x)

Szponzorált cikk Bár a videojáték-ipar dinamikája gyors ütemben halad előre, a Sony PlayStation 4 platformja olyan mérföldkövet jelent, amely még évek múltán is meghatározza a játékkultúrát. A PS4 nemcsak eladási számaiban, hanem tartalmi kínálatában, technológiai stabilitásában és közösségi jelenlétében is kiemelkedő volt – és az is maradt. A konzol mai napig aktív ökoszisztémája lehetővé teszi, hogy játékosok milliói továbbra is magas színvonalon kapcsolódjanak be új vagy klasszikus címekbe – legyen szó kompetitív esport élményekről vagy történetközpontú kampányokról.

Közvetítések