Minden, amit az új World of Warcraft kiegészítőről már tudni lehet – 1. rész

Minden, amit az új World of Warcraft kiegészítőről már tudni lehet – 1. rész

Bemutatkozott az új World of Warcraft-kiegészítő, a Midnight első előzetese és azzal együtt sok újdonságról is lerántották a leplet.

Jó pár játékot láttunk a 2025-ös Gamescom során, a mennyiségre biztosan nem panaszkodhatunk. A minőségre már annál inkább, hiszen egymást érték a ránézésre ugyanolyan játékok, a keleti őrületeket, amik mértékkel még élvezetesek is, de amikor a nyitóest 2 órájából másfélben csak ezeket öntik a nyakadba, akkor elég hamar rá lehet unni. Arról nem is szólva, hogy az idei Gamescom Opening Night Live során egyedül a Black Myth: Zhong Kui volt meglepetés, minden másról már a műsor előtt lerántották a leplet, így pontosan lehetett tudni, hogy milyen előzeteseket látunk majd az ONL alatt.

Nyilván nagyobb hype lett volna, ha a legtöbb játékról csak a műsor közben derül ki, hogy látjuk őket. Lehet, hogy úgy még az új World of Warcraft kiegészítő, a Midnight CGI-bemutatója is izgibbre, meg látványosabbra sikerült volna. Annyi baj legyen, még ha nem is szólt őrült nagyot a Midnight előzetese, vigasztaljon minket az, hogy tartalommal alaposan megpakolják majd a kiegészítőt. Persze nem ismert még minden újdonság és azok minden részletei, de már most is rengeteg mindenről rántotta le a leplet a Blizzard. Ma és holnap ezeket fogjuk átnézni.

Új faj

Az új kieggel megkapjuk a 12. Allied Race-t is. Az új faj a Haranir lesz, ami egyaránt játszható lesz a Hordásoknak (fúj) és az Allisoknak is. A fajjal már a The War Withinben is találkoztunk, az Azj-Kahet sztori elején, ott találkoztunk például Orweynával, a faj egyik képviselőjével és vezetőjével. A Haranirok mélyen a World Treek gyökerei között élnek, egyensúlyban a természettel, gyakorlatilag kapcsolódva Azeroth minden élőlényéhez. Nem tiszta még minden a faj körül, nem ismertek még például a racial traitek, de azt már a TWW-ből tudjuk, hogy képesek Quill denevérekké változni. Alig várjuk, hogy ezt testközelből is átéljük majd!

Haranirok a The War Withinben

A fajt egyébként a sztori során oldhatjuk majd fel, akárcsak a TWW-ben az Eartheneket. Classok szerint pedig a következőket választhatjuk majd a faj mellé: Druid, Hunter, Mage, Monk, Priest, Rogue, Shaman, Warlock és Warrior.

Új Demon Hunter spec

Valószínűleg minden class kap majd kisebb-nagyobb frissítéseket, ahogy az lenni szokott, ám ezúttal a Demon Hunter lesz az, ami igazán megújul. A már meglévő kettő mellé egy teljesen új, harmadik specializációt kap a DH, ez lesz a Devouer. Minden részletét még nem ismerjük a specnek, de persze már most elhangzottak azok ígéretek, miszerint a Devouerek fantasztikus DPS-karakterek lesznek, egyszerre jó solo és AoE sebzéssel, remek controllal. Nem hangzik rosszul, de az utóbbi évek tapasztalatai alapján, két forgatókönyv lehetséges. Vagy totálisan broken lesz az új DH spec és hetekig kell majd javítgatni, vagy abszolút OP és akkor meg amiatt kell majd frissítgetni.

Új dungeonök és raidek

Nyilván nem maradhatnak ki az új kiegből a dungeön és a raidek sem. Induláskor 8, illetve 3 darab lesz ezekből elérhető (már ami teljesen új), de a kiegészítő életpályája alatt jönnek majd még újak. Az új dungeonökhöz és raidekhez pedig természetesen új jutalmak is társulnak majd. Nem kell aggódni, bőven lesz mit farmolnunk a Midnightban is!

A 8 új dungeon

A 3 új raid

Új Epic Battleground

Bár én sosem voltam oda egyik MMO PvP módjáért sem, nyilván a WoW-ban is ez sokak kedvence, az ultimate endgame kontent, ami egy teljesen új kihívást jelent a játékosoknak. A Midnight debütálásakor egy vadiúj, nagy, epic Battlegrounddal gazdagodnak majd a PvP-szerelmesek, aminek térképe és az egyes szakaszok céljai már most megtekinthetőek. A Slayer's Rise a Voidstormom belül játszódik majd és 40v40-es harcokat ígér, nyilván őrületes jutalmakkal, amik igazán egyedivé tehetik a karaktered.

Kényelmi frissítések

Ha úgy tetszik, akkor az új kiegen túli, már éles játék feature-ök is sok újdonságot kapnak majd. Az egyik már ismert frissítés, a beépített DPS, heal, buff stb. meterek lesznek, amik kvázi kiváltják majd a jelenlegi addonokat, hiszen ezeket a feature-öket a Midnight megjelenése után már addonok nélkül, egyszerűen a játék menüjéből be- és kikapcsolhatjuk majd.

Azt is tudjuk már, hogy 15 év után átalakítják a transmog rendszert. Nem kell aggódni, nem fogják szétbarmolni, egyszerűen kényelmesebbé teszik. A Midnight érkezésével ugyanis nem kell majd minden egyes reward, minden új drop után egyesével transmogolni megint az aktuális felszerelésünket. A Midnight-féle transmogban már nem a páncél és fegyver darabokat transmogolod, hanem magát a slotot az inventory-dban!

Ne felejtsétek, hogy ez csak egy része a WoW Midnight újdonságainak. Holnap folytatódik ez a mini cikksorozat és bemutatunk egy marék másik újdonságot.

Kövess Minket!



Gamer szótár


Közvetítések