Akkorát megy az ARC Raiders, hogy egy mutatóban még a BF6-ot is elverte Steamen

Akkorát megy az ARC Raiders, hogy egy mutatóban még a BF6-ot is elverte Steamen

A Nexon és az Embark Studios legújabb PvPvE lövöldéje, az Arc Raiders néhány nap leforgása alatt meghódította a Steamet, és nem csak azért, mert már az első napon több mint 264 000 játékos próbálta ki.

Az Arc Raiders még a Battlefield 6-ot is megelőzte, és gyakorlatilag elfoglalta a Steam toplistájának első helyét az elmúlt hét legkelendőbb címei között. Ám ez még mind semmi, mert PlayStation 5-ön is kiemelkedően jól startolt – ezen a konzolon a 11. legkelendőbb címnek mondható. A PvPvE extraction shooter 7 évig készült, és nem véletlenül nőttek hatalmasra az elvárások a játékkal szembe, de a várakozási idő abszolút megérte, hiszen rengeteg embert érdekel, és nagyon sokan vásárolták meg.

A játék pontos bevételi adatai egyelőre nem teljesen ismertek, de már az is sokat mondó, hogy ez egy 40 dolláros prémium játék, ami nagyon nem jellemző mostanában a piacra. Ráadásul a jövőbeli tartalmakat a mikrotranzakciók révén képes lehet finanszírozni hosszú távon az Embark. Az Arc Raiders már a nyílt béta során is több mint 200 000 egyidejű játékost vonzott, és a teljes verzió kiadása óta ezt a számot is túlszárnyalta. A fejlesztők külön figyelmet fordítottak a fair playre, például a csalók miatt elveszített tárgyakat is visszatérítették a játékosoknak, ami szintén nagyban hozzájárulhatott a játék Steam-en elért sikeréhez. A Gamalytic elemzőcég szerint az Arc Raiders több mint 1,5 millió példányban kelt el Steamen, és az első három napot követően a becslések szerint nagyjából 60 millió dolláros bevételt termelt.

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Könyörtelen zombimóddal bővül a Steam legrealisztikusabb FPS játéka

Nem sokan szeretik a realisztikus és élethű játékokat, de azért akad néhány, amely ennek ellenére is egy komoly kis rajongóbázisra tett szert. A FPS-ek között pontosan ilyen a BODYCAM is, az Unreal Engine 5-ben készült alkotás tényleg elképesztő élményt kínált már eddig is ezen a téren. Most viszont új irányt vettek a fejlesztők, novemberben ugyanis érkezik a Zombimód.

Gaming - Volt egy Splinter Cell-szerű játéka a Rockstarnak, de örökre elveszett

Évekig reménykedhettünk benne, de a Rockstar Games végül hivatalosan is törölte a hidegháborús kémjátékot. Dan Houser elmondta, hogy több verziót is papírra vettek, és ami a filmekben jól működik, az a videojátékban nem feltétlen, így a projekt nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket.

Közvetítések