A Capcom mentegetőzik, az új Resident Evil nem jut a Monster Hunter Wilds sorsára... remélhetőleg

A Capcom mentegetőzik, az új Resident Evil nem jut a Monster Hunter Wilds sorsára... remélhetőleg

A Capcom mostanában többször is megégette magát, amikor a PC-seket akarta meglepni egy-egy új címmel, de állításuk szerint tanultak az eddigi félresiklásokból, és a Resident Evil Requiemet nem kell majd félteni februárban.

Ha valami igazán fel tudja bosszantani a rajongótábort egy új játék esetében, az a pocsék rajt. A Capcom pedig elég jó ebben, elég csak a PC-sek esetében a Monster Hunter Wilds startjára gondolni. Minden jelen volt, ami semmissé tehette a játékélményt, legyen szó az akadozásról (stuttering), fps-dropról, vagy a be nem töltődőd shaderekről. Gyakorlatilag nem volt olyan ember a világon, akinek ne akadt volna valamiféle gondja a játékkal. A Capcom éppen ezért már most kereszttűzbe került, így nem maradt más választásuk, mint elmagyarázni, miért nem félnek egy ilyen balhétól a hamarosan érkező Resident Evil Requiem esetében.

A cég legutóbbi pénzügyi beszámolója során tartottak egy kérdezz-felelek szekciót, és itt konkrétan rákérdeztek, hogy a Requiem kapcsán mire számíthatnak a játékosok, vjaon hasonlóan botrányosan indul útjára a Resident Evil kilencedik felvonása?! Már csak azért is, mert ugyanaz az a RE Engine-en fut alatt, mint a Wilds esetében. Természetesen a fejlesztők határozottan elmagyarázták, hogy ez biztosan nem fordul majd elő.

Mivel a Requiem:

  • egy másfajta játékmenetet kínál,
  • más rendszerarchitektúrát használ,
  • más hálózati funkciókat igényel,
  • és összességében sokkal kevésbé rizikós PC oldalról.

„Jelenleg nem számítunk hasonló problémákra. Úgy fejlesztjük a játékot, hogy sokféle PC-n is zökkenőmentes legyen. az élmény.”

Jelenleg azért én úgy vagyok vele, hogy hiszem, ha látom. Bár azért hozzáteszem, a Resident Evil-ök esetében még sosem volt problémám optimalizáció terén, szóval ebben az esetben is bizakodó vagyok, és szerény véleményem szerint sem szúrja el a japán stúdió.

A Resident Evil Requiem megjelenése február 27-én esedékes – PS5, Xbox Series X/S, PC és Switch 2 platformokra.

Borítókép: Steam

Ezeket olvastad már?

Kövess Minket!



Gamer szótár


Gaming - Retteghet az ARC Raiders: jön a PUBG új extraction shootere, a Black Budget

A Krafton végre lerántotta a leplet a PUBG-univerzum következő nagy fejezetéről, de vajon kinek fog ez tetszeni? Mindenesetre az már biztos, hogy napvilágot látott a PUBG: Black Budget, egy brutális extraction shooter, ami időhurkokkal és természetfeletti anomáliákkal igyekszik elcsavarni a rajongók fejét.

Közvetítések