Mostantól még pontosabb lehetsz az Overwatch-ban

Mostantól még pontosabb lehetsz az Overwatch-ban

Triplájára nőtt a tickrate a szervereken, így már a CS:GO szintjén lesz a játék. 

Úgy érzed, mintha valami változott volna az Overwatch-ban az elmúlt pár napban, de nem tudod, mi az pontosan? Nyugalom, a hiba nem a te készülékedben van: a Blizzard tegnap megerősítette, hogy háromszorosára növelték a szerverek tickrate-jét.

A javulás nem jött váratlanul, hiszen a fejlesztést vezető Jeff Kaplan alig néhány napja beszélt arról, hogy szeretnék fejleszteni a szerverek sávszélesség-technológiáját. Ennek következtében 21-ről 63-ra nőtt a tickrate, ami - összehasonlításképp - megegyezik a CS:GO értékével, legalábbis ami a hagyományos matchmakinget illeti.

Hogy mit jelent ez a gyakorlatban? Leginkább azt, hogy sokkal pontosabb lesz minden, hiszen másodpercenként immáron 63 alkalommal fog frissülni a játék a szerver adataival. Kevesebb alkalommal fog tehát előfordulni például az, hogy két Widowmaker kölcsönösen megöli egymást, hiszen ezt is a "holtidő" teszi lehetővé. De összességében is elmondható, hogy kevesebb alkalommal lesz az az érzésed, hogy eltalált valaki, akinek nem is lett volna szabad.

Tetszett a cikk? Kövesd az Esport1-et Facebook-on!

Kövess Minket!



Közvetítések