Overwatch Arcade - Hogyan nyerjünk Mystery Hero 1v1-ben (1.rész)

Overwatch Arcade - Hogyan nyerjünk Mystery Hero 1v1-ben (1.rész)

Már elérhető a legújabb játékmód, amely egészen különleges összecsapásokat kínál. Megmondjuk, hogyan lehetsz jobb bennük!

Pár napja már élesben is elérhető az Overwatch Arcade menüpontja, mellyel az egyik új játékmód, a Mystery Hero 1v1 is megérkezett. Itt a két játékos ugyanazt a véletlenszerű hőst kapja, és egy olyan pályára kerülnek, ahol nincs életerőcsomag, meg persze szabályok sem, mindössze annyi, hogy aki először nyer öt kört, az győz. Az új játékmód - azon kívül, hogy szerintem teljesen poén - jó lesz arra, hogy a játékosok olyan hősökkel is nyomuljanak, akiket amúgy nem annyira használnak, plusz egy-egy ranked meccsen azért előfordulhat, hogy két ugyanolyan hős találkozik, és akkor jól jöhet az 1v1 tapasztalat. Ezek után lássuk, mire kell figyelni a különböző felállásoknál!

Támadó hősök

Genji

Genji soha nem fog gyógyulni saját magától, az teljesen biztos, szóval minden sebzés számít, akárhonnan is jön. Amíg még távol van az ellenfél, addig érdemes a shurikeneket dobálni folyamatosan. Ezen kívül bátran lehet használni a Deflectet is. A párbaj akkor kezd igazán érdekes lenni, amikor közleharcra kerül sor és eljön a Swift Strike ideje. A csapás 50 pontnyi sebzést okoz, szóval jó célzással csúnya sebet lehet ejteni. Végül pedig ott a Dash. Az egész harc kimenetele attól függ, melyik játékos tud pontosabban ugrálni ide-oda. Arra emlékezzünk, hogy a Dash-sel át lehet menni a Deflecten. Amikor pedig az ellenfél HP-ja alacsony, akkor is ki kell várni a megfelelő pillanatot, mert egy Genji kombó mindig halálos tud lenni.

McCree

Hasonlóan Genjihez, neki sincs saját gyógyítása, szóval minden sebzés, ami beesik az meg is marad. De itt egyvalami biztos, ebben a párbajban az nyer majd, aki jobban céloz. Ha pedig valaki nem bízik a saját képességeiben, akkor ki kell használni a környezetet. Fedezékbe kell menni, vagy egy magasabb platformról az ellenfél nyakába kell ugrani és lenyomni egy Combat Roll + Flashbang + Fan the Hammer kombót. Igen, ez nagyon sok helyen mehet félre, de ha az ellenfél jobban céloz, akkor így van a legtöbb esély a győzelemre. Ha pedig úgy érzed, hogy te célzol jobban, akkor tarts távolságot minden áron és használj fedezéket a lövések között.

Pharah

A Pharah-párbaj esetén kiderül, ki tudja jobban megjósolni, hogy az ellenfél merre fog lépni, illetve hogy ki tudja jobban kerülgetni a rakétákat. A győzelemhez mindig a levegőben kell maradni, folyamatosan irányt kell váltani és a jatpacket is random időközönként kell használni, hogy az ellenfél ne tudja megjósolni, merre mozdulunk majd. Érdemes megvárni, amíg a másik kifogy a naftából, mert akkor könnyebb célponttá válik, ilyenkor kell megcélozni azt a pontot a földön, ahova érkezik majd. Így se biztos, hogy telibe kapja majd az elengedett rakéta, de a splash sebzésből tuti kapni fog. Ha pedig mi magunk vagyunk abban a szituban, hogy elfogyott az üzemanyag, akkor el kell nyomni a Concussive Blastot, így az egy picit hátrébb lök minket és ezzel időt lehet nyerni, hogy jobb pozíciót találjunk.

Reaper

A kaszásnak ugyan van gyógyítása, de 1v1 esetben nem sokat ér, mert ha valaki meghal, akkor a körnek vége. Az egyik kulcsmomentum itt is a távolról történő odaszúrogatás, még akkor is, ha a shotgun messziről szinte semmit nem sebez. Az egyik legfontosabb ebből következőleg pedig, hogy a Shadow Steppel egy magasabb pontra kell menni és előbb kell megkezdeni a sebzést, mint a másik játékos. Csakúgy, mint McCree esetében, itt is érdemes fedezéket találni és a lövöldözés közben ki-be ugrálni. Ha megvan az előny, akkor távol kell maradni, mert közelről simán bele lehet szaladni egy olyan lövésbe, ami leviszi a fejedet. A kulcs a türelemben és a kivárásban van - persze ha már megvan a hátrány, akkor az egyetlen esély, ha megpróbálunk közelről iszonyatos sebzést kiosztani.

Soldier 76

Na, ez már egy kicsit trükkös, hiszen mindkét oldalon van saját gyógyítás, illetve folyamatos és robbanó sebzés is. A Pulse Rifle-nek folyamatosan szólnia kell, ami az esetleges találatok mellett az ellenfelet is arra készteti, hogy fedezéket keressen. Azt pedig nem szabad elfelejteni, hogy a Helix Rocketnak 120-as sebzése van, tehát ha az ellenfél élete 40 százalékon van, akkor onnan már elég egy rakétával eltalálni. A Helix Rocket befejező legyen, nem azzal kell kezdeni a harcot, mert ellenkező esetben az ellenfél lerakja a Biotic Fieldet és máris értelmetlen volt a dolog. Ebben a párbajban az fog nyerni, aki folyamatosan tűz alatt tudja tartani az ellenfelet és nem ad lehetőséget a gyógyulásra. Ha látod, hogy a Biotic Field aktív, akkor nem muszáj lőni - ki kell várni, hogy elmúljon, és aztán mehet, ami a csövön kifér.

Sombra

Sombra esetében a láthatatlansággal kell trükközni: a kör elején el kell találni azt a pillanatot, amikor a képesség később ér véget, mint a másik oldalon, ugyanakkor ne is túl későn kezdjük, mert lehet, addigra az ellenfél már a hátunk mögé került. A fegyverünk meglepően pontos nagyobb távolságról, szóval érdemes az elején odaszúrogatni. Egy másik fontos dolog, hogy figyelni kell, hova megy a másik Sombra Translocatorja. Ha nem figyelünk rá, akkor könnyen az oldalunkba vagy akár a hátunk mögé is kerülhet az ellenfél. Szóval fel kell készülni, ha pedig lemegy a teleportálás animációja, akkor ideje lőni. A Hack 1v1 helyzetben nem sokat számít, mert ha az ellenfél olyan távolságban van, hogy mehet a Hack, akkor ott inkább érdemes lőni, nem lehet értékes másodperceket pazarolni egy Hackre. A harc közben pedig ugyanez igaz a Thermoptic Camo-ra is, a képességet legfeljebb akkor érdemes használni, ha menekülni akarunk. Azt pedig tartsuk észben, hogy ha életerőnk 50 százalék alatt van, akkor az ellenfélnek állandó wallhackje van.

Tracer

Ez a párosítás teljesen a mechanikán múlik, aki jobban tudja irányítani Tracert, az fog nyerni. Ezzel együtt van azért pár trükk, amit ki lehet próbálni. A Recallt nem szabad felelőtlenül használni, minden kis sebzésnél aktiválni. Ki kell várni, amíg jön egy durvább pofon és akkor tolni. A párharc során meghatározó lesz, ki tudja jobban használni az idővisszatekerést, a képességgel célszerű olyan 150 HP körül tartani az életerőcsíkunkat. Érdemes váltogatni, hogy merre megy a Blink, mert így meg lehet lepni az ellenfelet, de arra nekünk is emlékezni kell, hogy egy-egy Blink után újra be kell fogni a másikat.

Ennyit az Offense karakterekről, hamarosan jelentkezünk cikksorozatunk következő felvonásával!

Esport1 CS:GO nyereményjáték

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!