Overwatch Arcade - Hogyan nyerjünk Mistery Hero 1v1-ben? (2. rész)

Overwatch Arcade - Hogyan nyerjünk Mistery Hero 1v1-ben? (2. rész)

Különleges egy-egy elleni összecsapásokat kínál az új játékmód. Így lehetsz jó benne a védekező hősökkel!

A Mystery Hero 1v1 az Overwatch egyik új játékmódja. A szabályok egyszerűek: mindkét játékos ugyanazt a véletlenszerű hőst kapja, nincsenek életerőcsomagok, ha valaki meghal, a másik nyeri a kört, aki pedig megnyer öt kört, az viszi a meccset. Pár nappal ezelőtt a támadó hősökről már szó esett, ebben a cikkben pedig a defense herokkal megyünk tovább.

Védekező hősök

Bastion

Ez a párbaj el tud húzódni és akár unalmassá is tud válni, főleg ha mindkét játékos arra vár, hogy a másik besétáljon a gépágyú célkeresztjébe. De azért itt is van pár tipp, amit lehet alkalmazni. Érdemes egyből olyan magas pozícióba rohanni, ahonnan belátni a közlekedő-folyosókat és átalakulni, hiszen ha a másik Bastion nem figyel a pozíciókra, akkor akár egy ingyen kör is az ölünkbe pottyanhat. Ezen kívül figyelni kell a hangokra, ha nem hallunk mozgást, akkor lassan lehet továbbmenni és keresni a másikat. Az nem gond, ha beesik némi sebzés, hiszen a gyógyításunk ugyanolyan jól tölti az ultinkat, mint a sebzés. Ha pedig az megvan, akkor lehet menni előre bátran.

Hanzo

Ebben az esetben nagyon sokat számít az egyéni pontosság, a legtöbbször az nyer, aki jobban tud célozni a nyilakkal. De van pár dolog, amit érdemes kipróbálni. A spawn után célszerű megpróbálni belőni egy Sonic Arrow-t az ellenfél kezdőpontjához. A lövés nem könnyű, de kis gyakorlással azért menni fog és ezzel némi plusz infót lehet szerezni arról, merre mozdul a másik. A Scatter Shot esetében észben kell tartani, hogy közelről sebez igazán jól, de messziről is érdemes odaszúrogatni vele, hátha bejön egy szerencsés falról pattanás. Ezen kívül csak annyi a fontos, hogy mindig maradjunk mozgásban.

Junkrat

Ez az összecsapás kicsit hasonlít a Pharah 1v1-hez, itt is az nyer, aki jobban tudja megsaccolni, hogy a másik merre mozdul, és persze oda is tud célozni. Érdemes úgy terelni az ellenfelet, hogy sarokba szoruljon, mert akkor kevesebb helye lesz a mozgásra. A Concussion Mine magában 120 sebzést okoz, szóval érdemes folyamatosan használni. A csapdákat pedig célszerű az ajtókba pakolni, és persze arra is jók, hogy arra tereljük a másikat, amerre mi akarjuk, hogy menjen. Megéri mindig magasabb pozíciót keresni, mert úgy könnyebb nagyobb távolságot belőni.

Mei

Itt kétféleképpen lehet felfogni az egész párbajt, csakúgy mint McCree esetében. Az egyik eset, ha valaki magabiztosan céloz. Ilyenkor érdemes tartani a távolságot és a kis jégszilánkokkal rámenni a fejesekre. Csak arra kell figyelni, hogy a másik ne kerüljön túlságosan közel, és persze a magasabb pozíció itt is segít. Figyelni kell, hogy a másik mikor használja az Ice Block képességet, és szépen kivárni, amíg lejár és jó előre becélozni a fejét. Az Ice Wall arra is jó, hogy távolságot tudjunk tartani, de akár a menekülési útvonalat is el lehet vele zárni. A másik módszer, amit lehet használni a közeli stratégia. Ennél közel kell menni és mindenáron befagyasztani a másikat, utána pedig már repülhetnek is a fejesek. Egy ügyes trükk lehet erőltetni egy fagyasztási versenyt, majd egy másodperccel később használni az Ice Block-ot. Ezután pedig amilyen gyorsan bementünk a Blockba, olyan gyorsan le is engedni azt, amivel meg lehet lepni a másikat.

Torbjörn

Na ez az összecsapás elég poénos tud lenni, de persze itt is a pozicionálás és a pontosság játssza a főszerepet. Ha nyílt terepre megyünk, akkor legyen armor, mert egyébként olyan sebzést kapunk be, amit nem lehet helyrehozni. Ezért mindenképpen érdemes megvárni az első armorcsomagot, mielőtt nekiállunk megkeresni a másikat. A körök elején jó, ha leteszünk egy második szintű Turretet valahova magasra, ami igencsak meglephet egy türelmetlen ellenfelet. Ebben a párbajban a jobb kattintás kicsit szerencsejáték, sokkal biztosabb, ha inkább messziről odaszúrogatunk a bal gombbal. A kezdés után érdemes kreatív helyekre lepakolni a Turretet, mondjuk a balkon szélére vagy középen a sarok mögé. Lehet, hogy nem él sokáig, de valamennyi sebzést biztosan kioszt majd. Azt nem szabad elfelejteni, hogy Torbjörn lövései egy picit íveltek, szóval ha találunk egy jó helyet, akkor ki lehet szedni az ellenfél Turretjét - vagy akár magát az ellenfelet - akkor is, ha nem látunk rá egyenesen.

Widowmaker

Ez a párbaj durván a mechanikán múlik, vagyis azon, hogy ki tudja jobban használni Widow eszközeit és persze ki céloz jobban. Aki jobb flick- és grapple shotokat tud osztani az fog nyerni, mert itt bizony egy lövés is elég lehet. Egy érdekes taktika lehet, hogy a spawn pontnál lévő ajtóra próbáljuk rádobni a grapple-t és a távcsövön keresztül találni egy fejest. Ha mellémegy, nem gond, indulhat a játék, de ha esetleg testet talál, akkor máris nálunk az előny. De azt figyelembe kell venni, hogy a jobb Widow játékosok kilőnek a levegőből, mielőtt belenézhetnénk a távcsőbe, szóval csak okosan. A Venom Mine nem rossz sebzés, csak kicsit megbízhatatlan, akár megpróbálhatjuk rádobni közvetlen a másikra és utána pár távcső nélküli lövéssel be is fejezhetjük a kört.

Hamarosan a Tank karakterekkel folytatjuk az útmutatót!

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!