Különleges egy-egy elleni összecsapásokat kínál az új játékmód. Így lehetsz jó benne a tankokkal és a supportokkal!
A Mystery Hero 1v1 az Overwatch egyik új játékmódja. A szabályok egyszerűek: mindkét játékos ugyanazt a véletlenszerű hőst kapja, nincsenek életerőcsomagok, ha valaki meghal, a másik nyeri a kört, aki pedig megnyer öt kört, az viszi a meccset. Pár nappal ezelőtt a támadó és védekező hősökről már esett szó, ebben a cikkben pedig a tankokkal és a supportokkal zárjuk a sort - legalábbis azokkal, akik elérhetők a játékmódban.
Tankok
D.Va
A D.Va párbajok általában nagyon robbanékonyak, köszönhető annak, hogy nincs saját gyógyítása azon kívül, hogy új Mech-be bújik. Ha ezt dobta a gép, akkor abban a pillanatban, hogy meglátjuk az ellenfelet lőni kell, és ha lehet, akkor ne emelkedjünk a levegőbe. Folyamatosan meg kell próbálni közelebb kerülni és a Defense Matrix-szal sem érdemes vesződni, túl sok ideig tart az aktiválása és ezzel el lehet veszíteni a Mech-harcot. Meg kell próbálni a fejre menni mindig, és addig nem szabad abbahagyni a támadást, amíg a másik Mech nem ment szét, ha az adok-kapokot te kezdted, akkor nagy valószínűséggel te nyered a csata ezen részét. Ha a Mech elpusztult, akkor jön a harc érdekes része. Robot nélkül D.Va durva sebzést tud kiosztani és ha ez nem lenne elég, akkor minden lövés, ami betalál közelebb viszi ahhoz, hogy új Mech-et idézzen magának. Ha olyan 100-150 életerő körül vagy, akkor bele lehet menni az agresszív véleménycserébe, ha ez alatt, akkor kicsit trükközni kell, ha nem akarod, hogy téged is kidobjon a vasad. Itt már mehet a Defense Matrix, és amikor újra tölt, akkor jöhet a Fusion Cannon, aminek már elégnek kell lennie.
Reinhardt
Ebben a párbajban sokan kezdenek egy Fire Strike-kal és utána jön a Charge - na ezt lehet kihasználni. Ha már messziről lehet látni a rohamozó nagypapát, akkor ki is lehet térni előle könnyedén, majd meg kell becsülni, hova csapódik és jöhet a Fire Strike, majd a Charge, csak most épp tőlünk. A saját roham után általában van idő egy ütésre, szóval azt érdemes beszúrni. Ha pedig ezekből minden ült, akkor már meg is van a győzelem. Viszont ha az ellenfél nem akar rohamozni, akkor el fog húzódni a csata, az egész ott dől majd el, hogy ki talál többször a Fire Strike-kal. Nem szabad túl közel menni, mert egy random Charge a meccs végét jelentheti, szóval csak türelmesen!
Roadhog
A legjobb taktika itt is a kivárás, nem szabad elsietni a Hookot, sőt, inkább meg kell várni, amíg a másik tolja ki. Na de miért is? Ha miénk az első elkapás, akkor jön a kampó sebzése, egy bal gomb, meg mondjuk egy ütés. De ha az ellenfél indított, akkor jöhet egy bal gomb, a saját Hook, még egy bal gomb és egy ütés, ami már általában elég a győzelemhez, szóval csak türelem. Ezzel együtt ha beesett egy jó lövés, és tuti, hogy az ellenfél nincs maxon, akkor már kezdhetünk mi.
Winston
Először nézve ezt a meccset lehetne azt mondani, hogy az egész a szerencsén múlik, de van egy faktor, ami felénk billentheti a meccset. A Tesla Cannon ha az RNG-t nézzük, akkor ugyanolyan mértékben sebez, de a Jump Packből jövő sebzés eldöntheti a párbajt. Persze a legfontosabb az ellenfél lekövetése a Tesla Cannonnal, de ezzel együtt úgy kell helyezkedni, hogy a másik ne tudja használni a Jump Packet mondjuk a falba melletted. Ezzel együtt arra kell figyelni, hogy az ellenfél hova fog ugrani és megpróbálni mindenképpen kitérni előle.
Zarya
Ebben a harcba a Particle Barriernek lesz nagyon fontos szerepe. Persze a Particle Cannon elsődleges lövését érdemes használni, mert az hozza a legtöbb dps-t. Ha az ellenfélnél fenn van a Barrier, akkor érdemes abbahagyni a lövést és inkább arra koncentrálni, hogy ő ne találjon el minket. Ha pedig leesett, akkor jöhet a miénk és mehet a támadás. A Beammel meg kell próbálni folyamatosan lekövetni a másikat, addig a pontig, amíg kezd elfogyni a lőszer, után a másodlagos lövésekkel kell odaszúrogatni, hogy a maradékból még ki lehessen hozni a max sebzést. Azt nem szabad elfelejteni, hogy minél több sebzést negálunk, annál gyorsabban lehet átütni a másik Zarya energiapajzsát.
Supportok
Symmetra
Ez a párharc nagyban hasonlít a Torbjörnös harcra, az egész arról szól, hogy jól meg kell találni azt a helyet, ahol nekünk van pozicionális előnyünk és ott erőltetni a harcot. Két Turretet érdemes ahhoz az ajtóhoz pakolni, amit mi használunk, a többit pedig az ellenfél vakfoltjába kell pakolni. Emlékezzetek, hogy az Energy Ball elég arra, hogy leszedjetek egy Turretet egyre. Ha nincs a közelben Sentry és több az életed, akkor lehet előre menni agresszívan a Photon Projectorral. Ugyanakkor sebzést fogtok kiosztani, de ha neked volt több életed, akkor már repülhet is a GG.
Zenyatta
Ebben az 1v1-ben ott van az újratöltődő pajzs, ami az életcsík nagy részét teszi ki. Szóval nagyjából 150 sebet lehet bekapni azelőtt, hogy vissza kéne vonulni. Az Orb Volley középtávolról nem is rossz kezdőlövés, ha láttuk, hogy talál, akkor lehet előre menni egy Discord + bal gomb kombóval és akár végig is lehet vinni a meccset, de közelről ne hagyatkozzunk erre. Mindig figyeljünk arra, hogy a Discord Orb fenn legyen, hiszen ebből jöhet WH és a sebzésedre is kaphatsz egy jó boostot. Az Orb azután esik le, ha három másodpercig nem látjuk az ellent, szóval egy-egy összecsapás előtt figyelni kell arra, hogy újra felpakoljuk.
Ezzel az 1v1 cikksorozat véget ér, hiszen Lucio, Mercy és Ana nincs a felhozatalban, miután nem igazán alkalmasak egy ilyesfajta összecsapásra.