Az új funkciók mellett Torbjörn és Symmetra karakterei is változhatnak a jövőben.
Az Overwatch olyan szempontból mindenképpen egyedi helyzetben van, ha a legnépszerűbb esport-címeket nézzük, hogy egyszerre több platformon is zajlik a játék - még akkor is igaz ez, ha a versenyeket egytől egyig a PC verzióval rendezik.
Az egyes változatok ennek megfelelően - részben az irányításbeli különbségek miatt - nem is egyeznek meg teljesen, így az igények is eltérnek némileg. Ennek kapcsán érkezett nemrégiben néhány javaslat a Blizzard felé, melyekre a fejlesztést vezető Jeff Kaplan is reagált.
Torbjörn és Symmetra nerfjének visszavonása. Konzolon a turretek a kontrolleres irányításból adódó lassabb reakcióidők miatt erősebbek, mint PC-n, így PS4-en és Xbox One-on ez a két hős extra gyengítést kapott. Mióta azonban él a hero limit, azóta kevésbé lehet erre építeni, így egyre kevésbé indokoltak a nerfek. Kaplan elmondta, hogy sokáig hasonlóan teljesítettek a karakterek PC-n és konzolon, mostanában azonban valóban érezhető némi visszaesés, ezért megfontolják a változtatást.
Report funkció. Konzolon egyelőre nincs lehetőség reportolásra, ami nyilvánvalóan óriási hiányosság, hiszen rosszindulatú játékosok mindenhol vannak. Kaplan szerint a funkció már készül, és reményeik szerint még nyár előtt bekerül a PS4 és Xbox One verziókba - fontos tudni, hogy konzolon jóval hosszabb a patch-ek átfutása, hiszen a Sony és a Microsoft engedélyeztetési eljárásán is át kell menniük.
Könnyebb kommunikáció. Miután szöveges kommunikációra nincs lehetőség, ezért konzolon még inkább felértékelődnek a gyorsparancsok. Nem minden gomb van azonban kihasználva erre a célra a kontrolleren, így lehetne bővíteni a lehetőségeket - Kaplan ígérete alapján ezt meg is fogják tenni.
Konzolos Overwatch-osok, ti mit hiányoltok még a játékból a fentieken túl?