Ajtó az ajtóban? Ajtóception!
Februárban küldték kényszerpihenőre a CS ikonikus pályáját, Dust2-t, hogy átessen egy régóta várt, kötelező vérfrissítésen.
Ez a pillanat is eljött: Infernew be, Dust2 ki
A CS ikonikus pályáját leküldik a tervezőasztalra, bő fél év után visszatér a sokak által imádott Inferno!
Azóta csend honolt az új map körül, azonban nemrég elindult a neten egy kép, amely a pálya középső, átalakított részét mutatja.
Persze a kép jó eséllyel egy lelkes rajongó profi photoshop munkája, van relevanciája, mivel mégis megoldana egy fontos problémát D2 kapcsán: a kör elején B felé induló CT-ket kis szerencsével ki lehet makkolni T kezdőről, egy jó AWP-s így már az első pár másodpercben emberelőnyhöz tudja juttatni a csapatát.
A nagy, bezárt kapuk önmagában változtatnák meg a pályán levő mozgást, hiszen eggyel kevesebb irány maradna A-ból B-be és fordítva eljutni, viszont ha lenne rajta egy kis ajtó, akkor már nem lenne értelme a kör elején ott állni AWP-vel.
Ti hogyan változtatnátok meg a pálya középső részét? Vagy jó volt úgy, ahogy volt?