Várható volt a pici Doomfist nerf, de mellette más is változott. Lássuk, mit tartogat a PTR patch.
Már lassan egy hét is eltelt, mióta Doomfist megérkezett a PTR-re. Várható volt, hogy a Blizzard eszközöl még némi változást, mielőtt az éles játékba dobná, így is lett, két képességénél is kapott változást. Az egyik egy egyszerű nerf, a másik pedig egy vizuális segítség. Persze nem ez volt az egyetlen tartalma az esti frissítésnek, más hősöknél is kipróbál pár dolgot a fejlesztő csapat és megérkeztek Doomfist skinjei is, ezekből mutatjuk a legjobbakat.
PTR változások
Doomfist
Rocket Punch
A képesség hatótávja 20%-kal lecsökkent.
Seismic Slam
Egy új UI jelzőrendszert kapunk, ami a folyamatosan mutatja, hogy mennyi sebzést fog okozni és mennyit okozott eddig a képesség. Ezelőtt ez eddig csak az alapméretezett célkeresztnél volt meg, de az új rendszer ettől független lesz és mindig ott lesz előttünk
McCree
Flashbang
A stun után egyből érkezik egy elég erős lassítás. Ez azért lesz fontos, hogy miután beesett a Flashbang, akkor az ellenfelek már ne csússzanak tovább egy sarok mögé.
Reaper
Shadow Step
A képesség hangeffektjei lényegesen halkabbak lettek.
Reinhardt
Hammer
Az alaptámadási sebesség 10%-kal növekedett meg. Ezen kívül az animációkon is csiszoltak. Mostantól kicsit 'természetesebbnek' hat majd vele a csata. Alapvetően ez annyit jelent, hogy könnyebben lehet majd betalálni vele.
Charge
Ha egy másik rohamozó hősbe ütközne (Doomfist), akkor mostantól egyikük sem sérül, de a hátralökődés megmarad.
Zarya
Graviton Surge
A képesség mostantól minden mozgási képességet felülír, amíg az ulti aktív, addig senki nem megy sehova.
Doomfist skinek
Legendary
Avatar
Caution
Epic
Painted
Rare
Daisy