Frissítések és Doomfist kinézetek a PTR-en

Frissítések és Doomfist kinézetek a PTR-en

Várható volt a pici Doomfist nerf, de mellette más is változott. Lássuk, mit tartogat a PTR patch.

Már lassan egy hét is eltelt, mióta Doomfist megérkezett a PTR-re. Várható volt, hogy a Blizzard eszközöl még némi változást, mielőtt az éles játékba dobná, így is lett, két képességénél is kapott változást. Az egyik egy egyszerű nerf, a másik pedig egy vizuális segítség. Persze nem ez volt az egyetlen tartalma az esti frissítésnek, más hősöknél is kipróbál pár dolgot a fejlesztő csapat és megérkeztek Doomfist skinjei is, ezekből mutatjuk a legjobbakat.

PTR változások

Doomfist

Rocket Punch

A képesség hatótávja 20%-kal lecsökkent. 

Seismic Slam

Egy új UI jelzőrendszert kapunk, ami a folyamatosan mutatja, hogy mennyi sebzést fog okozni és mennyit okozott eddig a képesség. Ezelőtt ez eddig csak az alapméretezett célkeresztnél volt meg, de az új rendszer ettől független lesz és mindig ott lesz előttünk

McCree

Flashbang

A stun után egyből érkezik egy elég erős lassítás. Ez azért lesz fontos, hogy miután beesett a Flashbang, akkor az ellenfelek már ne csússzanak tovább egy sarok mögé.

Reaper

Shadow Step

A képesség hangeffektjei lényegesen halkabbak lettek.

Reinhardt

Hammer

Az alaptámadási sebesség 10%-kal növekedett meg. Ezen kívül az animációkon is csiszoltak. Mostantól kicsit 'természetesebbnek' hat majd vele a csata. Alapvetően ez annyit jelent, hogy könnyebben lehet majd betalálni vele.

Charge

Ha egy másik rohamozó hősbe ütközne (Doomfist), akkor mostantól egyikük sem sérül, de a hátralökődés megmarad.

Zarya

Graviton Surge

A képesség mostantól minden mozgási képességet felülír, amíg az ulti aktív, addig senki nem megy sehova.

Doomfist skinek

Legendary

Avatar

Caution

Epic

Painted

Rare

Daisy

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

Kövess Minket!