Az lehet, hogy jobban akarták szűrni az inaktív játékosokat, de valami félrement a kódban. Most már olyat is kiebrudal a játék, aki tényleg játszik.
Az 1.13-as patch hozott egy jó adag változást, köztük a legfontosabb az volt, hogy Doomfist végre utat tört magának a PTR-ről. Emellett jött pár változtatás is a hősökön, főleg buffok, nomeg jött egy adag bugfix is.
Végre éles az 1.13.0.2-es frissítés, azért Doomfist-en kívül is van érdekesség
Ben | 17/07/27 22:38 Végre elérkezett a július 27-e és Doomfist végre utat tört magának a PTR szerverről és meteorként landolt az éles játékban. Persze a Patch 1.13.0.2. nem csak a Talon egyik vezetőjét küldte harcba, hanem mellette érkezett jópár már jó előre beharangozott változás is.
De úgy tűnik, hogy a frissítés néhány algoritmust is megkavart, mert a játékosok pár hős esetében arról panaszkodnak, hogy a játék kidobálja őket azon indokból, hogy inaktívak. Az biztos, hogy a rendszer már jobban figyel arra, ha valaki nem mozdul és sokkal hamarabb kipenderíti a játékból, hogy az a csapat, ahol kevesebben vannak, ne legyen olyan sokáig hátrányban. Viszont ez az intézkedés egy kicsit visszafelé sült el és főleg a Bastion illetve a Widowmaker játékosoknál a rendszer úgy ítéli meg, hogy nem csinálnak semmit.
Bastion esetében a gond abból fakad, hogy ha valaki átvált Sentry módba, akkor ott marad ahol van, a hős immobilissá válik. Az inaktivitás figyelő rendszer viszont azt érzékeli, hogy nem mozdulnak és egyből átugrik arra következtetésre, hogy akkor tuti nincs is a játékba és már repül is a kick. Az egyik Reddit felhasználó is erről panaszkodott:
"Már sokadjára jön fel ez a bug, hiába lőttem folyamatosan a Winston és Orisa Barriert a játék úgy döntött, hogy kidob, mert a karaktereknek nem okoztam sebzést. Valami sikerült rendesen elrontani az patch-ben"
A Widowmaker játékosoknál is tapasztalható ez a hiba, pedig ők még mozognak is egy picit. Egy átlagos Widow fel és alá járkál, de nem sokat, miközben távolról próbálja leszedni az ellenfeleket. De persze ha a lövések nem esnek be és a rendszer nem regisztrál sebzést, akkor beindul a kick rendszer. Ezek szerint már az sem elég, ha kis lépéseket tesz az ember.
Ezzel együtt külön vicc, hogy a Practice Range keretein belül többszörösére növelték az inaktivitási időt, mostantól majdnem 5 percig kell egy helyben állni, hogy a rendszer kidobjon.
Egyelőre a fejlesztők nem reagáltak hivatalosan a hibára, de egyelőre csak azt tudjuk tanácsolni, hogy ne toljatok ranked játékot, amíg nem érkezik valami hotfix, mert lehet ti most már el tudjátok kerülni, hogy a rendszer eltávolítson a játékból, de a csapattársakat nem biztos. Ez pedig hátrányosan érinthet titeket.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!
Cover és képek: Blizzard