Hamarosan két új játékmód kerül be az Overwatch-ba

Hamarosan két új játékmód kerül be az Overwatch-ba

Az FPS játékok klasszikusai boldogok lesznek!

A PTR frissítések nagyon izgalmasak az Overwatch-on belül, mivel a Blizzard első körben ott próbálja ki a leendő karakter, illetve pálya változtatásokat. Tegnap azonban különösen szenzációs hírek érkeztek, ugyanis a játék designere, Jeff Kaplan egy klasszikus videóüzenetben beszélt a régen várt TDM és DM játékmódokról:

Ha valaki nem lenne otthon az FPS játékok világában, a TDM a Team Death Match, azaz csapatharc rövidítése, a DM pedig a sima Death Match, azaz mindenki mindenki ellen. A fejlesztők továbbá azt ígérik, hogy egy különálló eredményjelzőt fognak beépíteni a játékba, hogy mindenki követhesse az elért pontjait. A játékban ez annyit jelent majd, hogy a DM változatban az nyer, aki a 8 egymásnak eső játékos közül,  leghamarabb le vadász 20 ellenfelet. A TDM-ben már más a helyzet, mivel ott két, 4 fős csapat küzd majd meg egymással 30 pontig, azonban itt lehet majd csalni is, mivel a felélesztett játékosok negatív mérleget jeleznek majd az ellenfél kvartettjénél. 

A játékmódok egyelőre csak 12 pályán lesznek használhatóak, viszont azokon sem teljes mértékben, van ahol csak egy elkerített rész lesz majd az ütközeti zóna. Ráadásként, a fejlesztők egy új pályával is jelentkeznek kifejezetten ezekhez a játékmódokhoz. Az úti cél ezúttal Widowmaker múltjába vezet, mivel egy francia kastély, Chateau Guillard lesz majd a helyszín. A pályáról bővebben az alábbi videóban tájékozódhattok:

Természetesen a PTR frissítés hősváltoztatásokat is tartalmaz, Junkrat például már két aknát tud majd lerakni, az ulti kerekének a sebessége 30%-kal nő majd. Roadhog mozgás közben is tud majd gyógyítani magán, továbbá 50%-kal kevesebb sebzés éri ilyenkor. Widowmaker Grapling Hook képességének cooldownja 4 másodperccel csökken, a  Venom Mine által megsebzett ellenfelek pedig falon keresztül is láthatóak lesznek majd. Végül de nem utolsó sorban Orisára is érkezik pár újítás, a Fusion Driver lövedék sebessége nőtt 20%-kal, a Protective Barrier pedig nagyobb lett, hogy jobban védeni tudja a csapattársakat. 

A PTR patch további változtatásokat és bugfixeket is tartalmaz, a teljes listát ITT tudjátok megtekinteni. Ti mit gondoltok? Feldobja majd az Overwatch közösséget a két frissen bejelentett játékmód? 

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

 

Kövess Minket!