Többet nem lehet fejen állni, jobban láthatóak az ellenfél lövedékei és a pályákon is van változás.
Ahogy az lenni szokott egy nagyobb patch után, a játékosok gyorsan átszaladnak a Patch Notes-on, elolvassák a fontosabb változásokat és már mehet is megint a csapatás. Viszont a sorok között nem mindig van ott minden. Teszem azt a környezetei változásokról vagy a karakterek kisebb vizuális fejlesztéseiről nem mindig találunk hivatalos információt. Persze azért a közösséget sem kell félteni, hiszen a Reddit hasábjain gyorsan összegyűjtik a plusz dolgokat. Lássuk mi változott azon kívül, ami a PTR Patch Notes-ban volt.
Általános
- Több esetben is megváltozott az ellenfél támadásainak és lövéseinek a vizuális effektje
- A lövedékek mostantól jobban láthatók
- Az olyan támadásoknak, amiken ott van a csapatszín, megváltozott a körvonala
- Mostantól nem lehet az ellenfél fejére állni
- Minden bizonnyal, ha a Lució Sound Barrier is egy ellenfél fején csapódna be, akkor a játékos az ulti cast közben átesik rajta.
Pálya változások
- A Hollywood A pontjából az egyik távoli épület textúrája javításra került.
- Az Ilios Ruins fáit lenerfelték, mostantól mindkét oldalról zavartalanul lehet snipeolni.
- Az Oasis Garden pályán a középső párkányon mostantól nem lehet megállni, az ablakpárkány nem messze onnan azért megmaradt.
Középső párkány
Kis ablak
- Javításra került az D.Va bug, ami miatt ha a földön lefelé használta a Boostert, akkor a Nepal Sanctum, Ilios Lighthouse, Lijiang Tower Control Center és Oasis University pályákon nem tudta contestelni a pontot.
- Az Ilios Ruins szűk átjáróját egy picit megváltoztatták.
Eredeti
Új
- Érkezett pár környezeti változás a növényzetre, főleg a bokrokat és a füvet érinti a dolog.
- Megváltozott a Gibraltar C pontjának védő spawn pontja.
UI
- Az eredményjelző kapott egy becsúszó animációt
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!
Cover és képek: Blizzard