A fejlesztők komolyan elgondolkodtak a problémán.
Nem is olyan régen mutattuk be nektek a Rainbow Six: Siege legújabb pályáját, ám azóta már egy újabb, izgalmas hír is napvilágot látott, miszerint a játék fejlesztőcsapata alaposan elgondolkodott azon, hogy hogyan lehetne visszaszorítani a csapaton belüli gyilkosságokat, valamint az idő előtti játékelhagyásokat, amik alaposan be tudják árnyékolni a játékélményt.
A WiLD Rainbow Six: Siege csapattal erősít
A WiLD MultiGaming Rainbow Six: Siege csapattal erősít.
Mivel már rengetegen játszanak a Rainbow Six-szel, ezért a nagy számok törvénye alapján simán belefuthatunk olyan elvetemült csapattársakba, akik minket, vagy éppen társainkat gátlástalanul képesek lelőni, ezzel is elrontva az adott meccset. A játék fejlesztői ez ellen akarnak fellépni, valamint arra is megoldást keresnek, hogy idő előtt senki se hagyja el az adott mérkőzést, hiszen ezzel is szarban hagyhatja saját csapatát.
A készítők abban már biztosak, hogy - egyelőre - nem akarnak radikális módszerekhez nyúlni, helyette inkább több megoldási lehetőség közül szeretnék megtalálni a célnak leginkább megfelelőt. A játék brand directora, Alexander Remy úgy nyilatkozott, hogy egyáltalán nem egyszerű a több szempontból is optimális gyógyírt megtalálni, mivel egy rossz lépés akár negatív hatással is lehet a játékmenetre, így pedig a játékosok innák meg a levét. A fejükben már az is megfordult, hogy egy az egyben kivegyék a friendly fire lehetőségét, de ez szerintük még korai lépés lenne. Aztán simán lehet, hogy később tényleg ehhez fognak folyamodni.
Szerintetek mi lenne a legjobb megoldás a problémára? Zéró tolerancia, vagy fokozatosan egyre nagyobb játékon belüli büntetés, ami talán formálhatná kicsit a bosszantó játékosok viselkedését?
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!