Doomfist finomhangolás érkezett a PTR szerverekre

Doomfist finomhangolás érkezett a PTR szerverekre

Úgy tűnik, a Blizzard reagált a közösség panaszaira.

Doomfist az elmúlt hetekben felemás érzelmeket váltott ki a rajongókból, mivel egyrészt örülnek, hogy bekerült, másrészt elégedetlenek a karakter bizonyos képességeivel és azok hitboxával kapcsolatban. Korábban már írtunk a témáról, ha lemaradtatok volna, az alábbi cikkünkben tudjátok pótolni.

Videó: Letesztelték Doomfist hitboxát

Az eredmény pedig elkeserítő lett.

Eddig az antihős Rocket Punch képesség akkora hitboxal rendelkezett, hogy elég volt az ellenfél karaktere mellé célozni és úgy is halálos találatot vihettünk be. Most azonban a Blizzard reagált a panaszok áradatára és változtatások érkeztek a PTR szerverekre. 

A már említett képesség hitboxa jóval lecsökkent, szóval ha mindez bekerül az éles szerverekre, sokkal ügyesebben kell majd céloznotok, ha szeretnétek biztosan eltalálni az ellenség játékosait. Térjünk is azonban rá a változtatás prezentálására, az alábbi videóban az éles és PTR szerverek közti különbségeket láthatjátok:

Doomfist Hitbox Changes - Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat

Watch Doomfist Hitbox Changes GIF by buyboomstick on Gfycat. Discover more GIFS online on Gfycat

A változtatás egyébként egy rettentő intelligens lépés a stúdió részéről, nem nerfelték a karaktert, csak finomhangolták, ezzel növelve az amúgy sem alacsony skillcapjét. Néhány rajongónál még ez is biztosan kiveri majd a biztosítékot, főleg akkor, ha majd sokkal rosszabbul fognak teljesíteni a már megszokotthoz képest.

Arról egyelőre nem érkezett információ, hogy a játékosbázis által sokat kritizált Rocket Punch sebzésén is csökkentene-e a Blizzard, viszont ha bármilyen információ érkezik, azonnal megírjuk nektek. 

Ti mit gondoltok? Így már valamivel jobban kiegyensúlyozott lesz az öreg pofozógép?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET A FACEBOOKON IS!

 Cover: Escapist Magazine

Kövess Minket!