Nem a repüléssel vagy a hosszabb beam távolsággal van gond, az ulti sebzés buff csapta ki a biztosítékot.
Úgy néz ki, hogy a Mercy rework egy kicsit túllőtt a célon. Az addig rendben van, hogy a készítők elvették a többemberes újjáélesztést, de olyan rosszul érezték magukat emiatt, hogy a Valkyrie sebzésnél egy kicsit megszaladt a buff. Alapvetően arról van szó, hogy az ulti ideje alatt a pisztolyt nem kell újratölteni és a lövési sebesség is megnövekedik. Ezek után ha az egészre még rákerül egy Ana Nano Boost, akkor olyan mintha Mercy kapott volna egy zsáknyi szteroidot, amit aztán egybe megevett volna. Ezzel a kombóval másodpercek alatt szét lehet szedni a törékenyebb célpontokat. Ezt tegnap a TSM csapatából Gale is bemutatta, amikor nem tudta abbahagyni a röhögést, hogy mennyire op ez az újdonság.
A fenti jelenet pedig egyből felkeltette a készítők figyelmét. Ők ezt nem így akarták. Geoff Goodman már meg is szólalt a témában:
"A fegyvere a Valkyrie ideje alatt azt hiszem egy kicsit túl erősre sikeredett. Az alapötlet az volt, hogy kicsit felturbózzuk a sebzést. Ha szorult helyzetbe kerülnének a játékosok, akkor legyen esélyük kivágni magukat. De a mostani formájában ez tűnik az alapvető felhasználásának, mi pedig nem ezt akartuk."
Kaplan a Developer Update videóban azt mondta, hogy a változás azért érkezik, mert nem akarják, hogy a karakter a harc egy pillanatában fogja magát és elbújjon, majd pedig toljon egy ötemberes ultit. A helyzet az átdolgozás után ugyanaz maradt, a gyógyítást most is abbahagyja, de ahelyett, hogy elbújna inkább átmegy Rambo-ba. De ezért jó, hogy van PTR, mert az ilyen iszonyatosan beteg kombók így nem csúsznak át a rostán, ha valami túlságosan erős, akkor azt a játékosok meg fogják találni.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!
Cover és képek: www.blizzard.com