A Mercy változások mindent beárnyékoltak, pedig érkezett más érdekesség is a PTR-re

A Mercy változások mindent beárnyékoltak, pedig érkezett más érdekesség is a PTR-re

Egy pici Doomfist nerf, Deflect animáció változás, szabad kamera a pajzs mögül, végül a Valkyre immunis mindenre. 

A D.Va és Merc változások olyan szinten háttérbe szorítottak mindent, hogy a kisebb PTR változások már nem kaptak túl nagy figyelmet, pedig van köztük olyan, ami ugyan nem tűnik túlságosan szignifikánsnak, mégis erős hatása lehet. Sőt olyan is van, amiről elfelejtettek szólni. De lássuk miről is van szó.

Rocket Punch Nerf

Van olyan, amikor a fejlesztők nem akarnak megosztani valamit a PTR változásokról és azt úgy-ahogy van kihagyják a Patch Notesból. Úgy tűnik ez most Doomfist-nél is előjött, mert a Rocket Punch kapott egy kis nerfet. Egy Reddit felhasználónak szemet szúrt, hogy a maxra pörgetett ütés távolsága ugrás közben megváltozott. Amikor simán elnyomja a képességet, akkor minden a régi, nagyjából 20 métert tesz meg. De ha az elengedés pillanatában a levegőben van éppen, akkor az utazási távolság nagyjából 15 méterre csökken.

Reinhardt kameramozgás a pajzs mögül

Ezt a változást már régen be kellett volna hozni, hiszen a nagypapa lehet, hogy felcsapta a pajzsot de eddig nem nagyon tudott figyelni a mögötte lévő dolgokra. Mostantól viszont változik a helyzet, ha a pajzs aktív, akkor a kamerát lehet forgatni mindenfelé. Ez abból a szempontból nagyszerű, hogy a játékosok egy nagyon értékes dolgot nyernek, információt arról, hogy mi folyik a hátuk mögött. Mostantól egy ugráló Tracer nem kerülhet mögéjük, hogy egy meglepetés támadással felragasszon egy Pulse Bomb-ot. A Dive meta miatt, az öreg egy ideje kiszorult a metából, de Doomfist érkezése óta egyre többen hozzák, ha ez a mostani kis buff átkerül az éles szerverre, akkor várhatóan még tovább növekszik majd a pick aránya.

Genji Deflect animációja már alig látszik

Erről a változásról sem szólt nagyon a fáma, de ahogy egy igazi ninjához illik, Genji Deflect animációja mostantól sokkal diszkrétebb. Eddig ugye arról volt szó, hogy amikor a képességet aktiválták, akkor azt láttuk, hogy a játékos elkezdett hadonászni a kardjával kb. végtelenül gyorsan. Mostantól viszont ez sokkal diszkrétebb, van egy pici animáció, de utána semmit nem látni. Ez alapból nem tűnik durvának, de belegondolva ez pont olyan változás, ami megint sokat erősíthet a karakteren, főleg magasabb szinteken.

A Mercy Ult minden CC-nek ellenáll

Végül pedig, megint előjön Mercy. A Valkyre nem csak abból a szempontból beteg, hogy durva sebzést ad, de úgy néz ki, hogy az ideje alatt semmilyen cc nem hat a játékosra. Ebben az esetben úgy érzem, a videó alapján, hogy ez a rész nem kerül majd ki élesbe. Mondjuk, ha nerfelni fogják a sebzést, akkor a cc immunitásnak lehetne helye, de egyelőre még semmi nem biztos.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!


Videók: www.reddit.com

Kövess Minket!



Közvetítések