Widow, Junkrat, Roadhog és Orisa megkapta a magáét, tegnap megérkeztek a buffok

Widow, Junkrat, Roadhog és Orisa megkapta a magáét, tegnap megérkeztek a buffok

Tegnap éjjel élesedett az 1.14.1.2-es patch. A 4 buff mellett az új ranked rendszer is életbe lépett, íme a változások pontosan.

Az utóbbi pár hétben folyamatosan jöttek a hírek, hogy a következő patch-ben nagyon sok eddig kicsit mellőzött karakter kapja meg a maga buff adagját. Tegnap este pedig ezen bejelentett változások már be is kerültek a játékba. Junkrat, Roadhog, Orisa és Widowmaker tegnap óta nagyobb erőt képviselnek. De lássuk egyben, hogy mi is történt velük.

Widowmaker

Grappling Hook

  • Az újratöltési idő (CD) 12 másodpercről 8-ra csökkent

Venom Mine

  • Akik belesétálnak a csapdába, azokat mostantól lehet látni a falon keresztül (csak Widow)

A két változás egyenként nem tűnik túl nagynak, de együtt már szignifikáns változást hozhatnak a karakter életébe. Mivel mostantól többször tudja használni a Grapling Hook-ot ezért a mozgékonysága lényegesen javul. Így már könnyebben tud elfutni a rárontó tankok vagy akár Genji elől. A Venom Mine pedig megint nem egy nagy dolog, de a flanker karakterek ellen nagyszerű védekezés, hiszen így egy golyóval várhatja őket.

Orisa

Fusion Driver

  • A lövedékek sebessége 20%-kal növekszik

Protective Barrier

  • A Barrier nagysága 20%-kal nő
  • Megváltozott a Barrier alakja, így több fedezéket nyújt azoknak, akik alatta állnak

Orisa lövései olyan lövedékek, aminek van animációja, nem olyan a helyzete mint a Hitscan hősöknek. Mivel a lövései most gyorsulnak, így nehezebb kitérni előlök, ezzel megnő majd a dps-e. A Barrier változásokkal pedig mind maga a karakter, mind pedig a csapattársak nagyobb védelmet kapnak. 

Junkrat

Concussion Mine

  • Junkratnak mostantól két Mine is a rendelkezésére állhat

Rip-Tire

  • A Tire mozgási sebessége megnőtt 30%-kal
  • Mostantól nincs időlimitje, hogy meddig mászhat falat

A két Mine nagy változás, mert így a képességeiből eredő dps-e szignifikánsan megnövekedik. Ezen kívül pedig menekülésnek is lehet használni őket, mivel pedig kettő lehet belőle, ezért kétszer is megmentheti a játékosok életét. De akár egy repkedő Phara-t is megcélozhat. Az ulti változás pedig még fontosabb, mert így nem lesz olyan könnyű kilőni az érkező kereket. Van egy olyan érzésem, hogy alacsonyabb szinten Junkrat népszerűsége meredeken meg fog nőni, ha ez egyáltalán lehetséges.

Roadhog

Take  a Breather

  • Mostantól mozgás közben is lehet használni
  • Amíg a képesség aktív a karakter 50%-kal kevesebb sebzést szenved el

A Hook nerf után már ráfért, hogy egy kis szeretetet is kapjon az ausztrál duó nagyobbik tagja. Így már több az esélye annak, hogy találkozunk vele akár profi meccseken is, mert a képesség hatására hatalmas mennyiségű sebzést tud majd felfogni.

Általános

A D.Va és Mercy nerfre még várnunk kell egy kicsit, de az biztos, hogy ez a két változás tuti beindítja az új kompetitív szezont, ahol megint csak beélesedtek a korábban említett dolgok.

  • Egy szezon mostantól 3 helyett két hónapig tart
  • A szezon végén kevesebb CP jár majd az elért rang alapján
  • A győzelemért járó CP viszont növekszik
    • Győzelemért 15 CP jár (korábban ez 10 volt)
    • Döntetlenért 5 CP jár (korábban ez 3 volt)
  • A Control mapok bo3 formátumba kerülnek

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!


Cover és képek: www.blizzard.com

Kövess Minket!



Közvetítések