A fejlesztők egyszerűen nem találják a megfelelő egyensúlyt, a koreai progamer grill megint megerősödik.
Most már kezdd egy kicsit sok lenni a bizonytalanságból. Szegény D.Va már azt se tudja, hogy mi a helyzet. Előbb szanaszét gyengítik a defenzív képességeit, majd az offenzív oldalon adnak neki rakétákat, aztán lenerfelik a rakéták sebzését, most pedig kiderül, hogy tankként az első változás túl nagy volt, így megint hozzányúlnak a Defense Matrix-hez.
Ha minden igaz, akkor a következő PTR patch-ben már ott lesz a buff, ami időt ad a Defense Matrix-nek. Ugye arról volt szó, hogy a pajzs energiafogyasztását duplájára növelték, azaz a nafta már csak fele annyi ideig volt elég, ha védekezésről volt szó. Viszont ezzel nagyon kiszolgáltatottá vált a kishölgy, úgyhogy a pajzs visszatöltési ideje 25%-kal felgyorsul. Erről Geoff Goodman, a játék egyik vezető fejlesztője a következőket mondta:
"Ezzel a lépéssel a Matrix többet lehet aktív, de persze a most életben lévő két másodperces maximum idő megmarad."
A többi változás marad. A Fusion Cannon és a Micro Missiles továbbra is használható repülés és Defense Matrix közben. Erről megint Goodman mondott pár szót.
"A változások óta D.Va kevésbé nyomja el az ellenfeleket egy-egy dive után, de kell neki egy kis rugalmasság, hogy életben tudja tartani magát és a csapattársait."
Első körben a változás azért érkezett, mert a mech védelmi képességeivel egyszerűen nem lehet mit kezdeni. A csapat csak ült a Defense Matrix mögött mindkét oldalon és onnan vicsorogtak egymásra,mert sokminden mást nem tudtak tenni. A buffok és nerfek azért érkeztek, hogy ezt a passzív helyzetet feloldják a készítők. De úgy tűnik egyelőre nem találják a megfelelő mixet.
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!