Competetive mód mindenek felett vagy jobb azért néha kikapcsolódni?
Az Overwatch tipikusan az a játék, amelyik rengeteg szórakozást vagy éppen bosszúságot rejt. Ha eltekintünk a rankedezéstől, akkor azért inkább előbbi felé dől a mérleg nyelve. Habár tele van már most is remek játékmóddal, kicsit olyan ez, mint a skinekkel, sosem elég. Akár az állandó, akár a szezonális játék eventeket nézzük, bármennyit el tudnánk viselni belőle. Itt van 4 egyszerű, de annál nagyszerűbb ötlet, mivel dobhatnánk fel az amúgysem unalmas szoftverünket:
1 Pontfoglalósdi
Kicsit az assault és a control módok szerelemgyerekeként lehetne elképzelni. A lényeg az lenne, hogy elfoglaljuk a megadott pontokat, ügyelve arra, hogy a már megszerzetteket megvédjük és ne veszítsük el. Így egy pörgős támadó-védekező csata folyamatos résztvevői lehetnénk.
2 Haláli zsetonok gyüjtése
A cím kissé faramuci, de ne tévesszen meg senkit. A feladat egyszerű és könyörtelen. Miután valakit likvidáltunk, az utána hátrahagyott zsetont is be kellene gyűjtenünk, hogy pontot kapjunk érte. A móka az lenne, hogy akár más is elorozhatná tőlünk a nehezen megszerzett jutalmunkat.
3. Verseny
Mivel van egy karakter aki gyors és még speed boostot is tud adni, ezért adja magát a helyzet, mi lenne ha egy érdekesen felépített térképen versenyezni lehetne Lucióként. Ki jutna el egy ügyességi pályán egyik pontból a másikba a lehető leggyorsabban. Továbbgondolva egy kicsit, a lövés megengedett, így figyelni kellene mikor van szükségünk gyógyulásra és mikor sebességre. Overwatch ágyugolyó futamra felkészülni.
4. Random generátor
Lassan minden játék részese ez a mód. Random hősöket már kaphatunk az OW-ben is, de az igazi fun az lenne, ha erre még egy lapáttal rátenne a Blizzard. Képzeljétek el ha időnként kapnánk dupla sebességet vagy minimális gravitáció lenne a pályán. Történhetne percenként a változás, vagy más időközönként, esetleg ez is teljesen random lenne.
Ti kipróbálnátok a fentebb említett módokat vagy saját ötletetek van?