Ráadásul Reinhardt is kapott egy kis finomságot, továbbá Junkertown is bekerült a játékba.
Pár héttel ezelőtt igencsak felborzolta a kedélyeket a Blizzard, amikor bejelentették hogy Mercy-t és D.Va-t át fogják alakítani a jövőben. A tesztfázis során persze gyengíteni kellett a karaktereket, mivel a rework kicsit erősre sikeredett.
Tegnap PTR patch is érkezett: Nincs többé NanoMercy és D.Va is gyengült
Egy hétig sem bírta a PTR-en a Mercy rework, de azért D.Va esetében is gyorsan beesett az első nerf. Ja és mostantól lehet nyomulni a Junkertown pályán.
Mindkét hősnő végleges változata tegnap este érkezett a Junkertown patch keretein belül. A pálya egyébként további egy hétig nem lesz elérhető csupán a Quick Play, Arcade és Custom Games módban; ezt az Overwatch vezető fejlesztője, Bill Warnecke árulta el a hivatalos fórumon. Ha belegondoltok, ez sokkal megfontoltabb lépés a stúdió részéről, mint korábban Horizon Lunar Colony esetében, amit rögtön bedobtak a mély vízbe, és szegény játékosok kárára hetekig kellett javítgatni.
Térjünk most vissza a karakterekhez, és lássuk; miben változott meg a svájci doktornő és a koreai gamer lány.
Mercy
Resurrect most már egy szimpla képesség, harminc másodperces töltési idővel. Több ember helyett csak egy csapattársat lehet feléleszteni de csak akkor, ha 5 méteres távolságban vagyunk hozzá képest, továbbá az akció közbeni sebezhetetlensége is megszűnt a karakternek.
A Valkyrie lett az új Ultimate, ami 20 másodpercen keresztül szabadjára engedi Mercy Battle Suitjá-nak tényleges erejét és erősíti az alap képességeit.
- Caduceus Staff: A gyógyítás és sebzés növelés (30%) nem csak a célpontra, hanem a körülötte álló csapattársakra is hatással van.
- Caduceus Blaster: Végtelen lőszer és gyorsabb lövedékek.
- Guardian Angel: Megnövekedett sebesség és berepülhető távolság.
- Resurrect: Amint a Valkyrei aktiválódik, a feltámasztás azonnal betöltődik, ráadásul 10 másodpercenként lehet használni a képességet.
- Hover: Az ultimate alatt Mercy szabadon repülhet kedve szerint, a korábbiaktól nagyobb sebességgel.
- Regeneration: Nem szakad meg, ha Valkyrie alatt Mercy sebzést kap.
Ezekkel a változtatásokkal a Blizzard azt szerette volna elérni, hogy a hősnő kicsit magasabb skill igényű legyen, és a taktika ne csak abból álljon, hogy haljon meg a csapat egy helyen, amíg a Mercy elbújik, aztán jöhet a "Huge Rezz". Érdekes módon a profi és a casual közösség egyaránt jól fogadta a frissítést, egyedül az OTP játékosok panaszkodnak, de idővel ők is biztosan megbékélnek majd.
D.Va
Az elmúlt hónapokban D.Va egyértelműen kötelező választás volt minden játékban, köszönhetően a Defense Matrix erősségének. Jeff Kaplan és csapata úgy határozott, hogy a helyzet tarthatatlansága miatt a karaktert nerfelni kell, és a Matrix most már kétszer gyorsabban lemerül. Kompenzálásul kapott egy új képességet a Micro Missiles-t, illetve egyéb finomhangolásokat.
- Micro Missiles: D.Va új ability-je egy amolyan mini Pharah ulti, ami kis robbanó rakétákat lő ki. A képességet akár az elsődleges tüzelés, vagy repülés közben is lehet használni, szóval kiváló burst sebzést lehet vele bevinni.
- Defense Matrix: Kétszer gyorsabban merül le, ezáltal sokkal kevesebb sebzést tud felfogni vele.
- Boosters: A Fusion Cannon-ok már repülés közben is használhatóak, ezáltal növelve a karakter sebzését.
D.Va esetében a Blizzard nagyon nehéz helyzetben volt, mivel úgy kellett gyengíteni a karakteren, hogy az használható maradjon. Az eredmény egyelőre jónak tűnik, mivel a hősnő már nagyobb szakértelmet és odafigyelést kíván. Jeff Kaplan szavai, miszerint: "egy hős változásai leginkább a többi hősre lesznek hatással", valószínűleg ebben az esetben is érvényesek lesznek.
Reinhardt
Az öreg német kalandor nagyon sok mindenen ment keresztül az elmúlt hónapokban. A Winston és D.Va páros rémuralmának köszönhetően kiesett a metából, bugok kínozták folyamatosan, és a játékosok kegyeiből is teljesen kiesett. A Blizzard persze gőzerővel dolgozott a hibák kijavításán és úgy tűnik, sikerült visszanyerniük Reinhardt régi dicsőségét. A frissítésben most ő is változott egy nagyon hasznos módon; miszerint a pajzs tartása közben –ha nyomva tartjuk az elsődleges tüzelést– el tudjuk forgatni a kamerát a a karakter körül, tehát jobb lett a rálátás a csatamezőre. A funkciót a Controls-Settings-Reinhardt fül alatt éritek el a menüben kedvetek szerint meghatározva a kamera irányításának módját, és közben a karakter mozgását
Ezek lennének tehát a legfontosabb változások, amelyek tegnap este érkeztek a játékba. A teljes listát a battle.net oldalon megtekinthetitek.
Nektek bejönnek amúgy a frissítések? A Blizzard egyensúlyt hozhat velük majd a jövőben?
TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!