A Sledgehammer Games a béta tapasztalatai alapján több változtatással is készül.
Egy játék bétatesztje a játékosok és a fejlesztők számára is hasznos, hiszen előbbiek ebben a demómentes világban is betekintést kaphatnak az adott címbe, míg utóbbiak pedig a visszajelzések alapján tudják formálni és tökéletesíteni a játékukat. Így volt ez a Call of Duty: WWII bétája esetén is, ami alapján a Sledgehammer Games munkatársai már tudják, hogy miken kell változtatniuk a novemberi megjelenésig.
Ilyen lett a Call of Duty: WWII bétája
Megnéztük, hogy mit tud az év egyik legjobban várt alkotása.
A srácok két bétahétvége után rengeteg visszajelzést kaptak a játékosoktól, amit egy blogbejegyzésben mindenkinek meg is köszöntek. Több ponton is csiszolni fognak a játékon, hogy a PC, a PlayStation 4 és az XBOX One játékosai egyaránt jobb Call of Duty-t kaphassanak.
Mi is beszámoltunk arról, hogy - többek közt - a Team Deathmatchben 100-ra emelték a győzelemhez szükséges ponthatárt, de a második teszthétvége után rájöttek, hogy bőven elég lesz a 75 is, viszont továbbra is várják ezzel kapcsolatban a rajongók véleményét. Az Aachen map nyújtotta távolságok, illetve lőtávok miatt sok kritika érte a fejlesztőket, ezért változtatni fognak a pálya kialakításán.
A játékon belüli futási lehetőséget is újragondolják, hiszen ez is borzolta kicsit a játékosok kedélyeit. Viszont jó pár pozitív dologról is beszámoltak, hiszen a világháború egyik ikonikus fegyverét, az M1928-at nagyon szerették a gamerek, a menüben szóló dallamokat is imádták - amit egyébként szimfónikus zenekar közreműködésével vettek fel - és a fegyverhangokkal is megvan a többség elégedve.
Ne feledjétek, hogy a Call of Duty: WWII november 3-án érkezik PC-re és az aktuális konzolgenerációra, illetve a fejlesztők még lógnak nekünk egy PC-s bétával, úgyhogy hamarosan az is biztosan elő fog kerülni.
TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!