A

A "heavy" Lució csak egy bug, Mercy-nél ismét új képességekkel próbálkoznak

A PTR játékosok mostanában felfigyeltek rá, hogy a brazil dj kicsit nehézkesen jön le a falról: a Blizz megerősítette, hogy bug. Ezen kívül pedig tovább formálják Mercyt is.

Tovább folytatódik a legújabb változások tesztelése a PTR szerveren. Ebben a cikkünkben pedig Lució és Mercy kerül a középpontba. Lució azért, mert mostanában olyan mintha a Wallride után kicsit nagyobb gravitáció vonatkozna rá. Mercy pedig azért, mert valahogy csak nem sikerül kiegyensúlyozni azt az ultit, a fejlesztők már nem is tudom hanyadik verziót próbálgatják.

Lució bug

A legutóbbi patch óta nagyon sok panasz érkezik azzal kapcsolatban, hogy a Wallride közben a mozgási sebesség és az ugrási magasság is gyengébb lett. Emiatt jött az, hogy több jump kellett ahhoz, hogy a játékosok el tudjanak jutni különböző helyekre a megszokott útvonalon. Több helyről jött a sírás, hogy szegény Luciót szó nélkül lenerfelték, de persze nem ez a helyzet, az egész egy bug, amit most Geoff Goodman erősített meg.

"Igazából kicsit megemeltük a boost mértékét, amikor a karakter elválik a faltól, de volt egy vektor komponens, amit nem állítottunk be arányosan, emiatt érezhető kicsit nehézkesnek a mechanika. Most tényleg nem működik úgy, ahogy kéne, szóval még ma jön egy PTR frissítés, ami javítja a hibát. Személyesen nézek majd utána, hogy meglegyen a boost"

Ez persze nagy megnyugvás, mert a support hős egyik legnagyobb ereje abban rejlik, hogy mobilis és nagyon nehéz megcélozni, ha akár csak kicsit gyengítenék a mozgékonyságát, akkor annak komoly hatásai lehetnének. Szerencsére a mostani pánik csak fals riadó volt.

Mercy Valkyre PTR X (ahol x>már nem tudom mennyi)

Már kezd egy kicsit komikussá válni, ami az utóbbi pár hétben Mercy körül történik. Először elveszik az ultit, mert túl durva. Aztán az a gond, hogy az újjáélesztés már magában nagyon erős, és az új ultival már beteg. Akkor jön az új ulti nerfelése... Már igazából követni sem lehet igazán, hogy akkor most mégis mi is a helyzet. Az a lényeg, hogy a PTR-en most megint egy új vonulatot tesztelnek. Néhány dolog változik, amiről Goodman megint mondott pár szót.

Guardian Angel

  • Ha Mercy lenyomja az ugrást is miközben használja a képességet, akkor kap egy kis extra boostot.
  • A Ressurrect mostantól nem reseteli a Guardian Angelt.

"Ezzel a képesség leválaszt arról, akire ugrottál. Úgy lehet használni a célpontokat, mint egy csúzlit, lesz egy kisi időd arra, hogy szabadon repülj, miután elértél oda, ahova indultál.

Vakyrie

  • Az ultiban már nincs nagyobb távolsága az újjáélesztésnek. Ehelyett, ha a játékos eltolja a képességet, akkor kap egy ingyen töltetet a képességre, amit akármikor elhasználhat amíg a Valkyre aktív.

"Ha eddig dupla Rezzt akart valaki csinálni, akkor előbb újjáélesztés, utána ulti, utána megint újjáélesztés sorrendet kellett követni. A mostani változással nagyobb szabadságot kapnak a játékosok, és nincsenek szekvenciához kötve."

Egyelőre itt tart most a PTR a két karakterrel kapcsolatban, és őszintén meg kell mondjam, hogy örülök mindkét hírnek. Lució esetében egyértelmű, hiszen így rájöttünk, hogy ez csak egy bug. Viszont Mercy már más, ott egy kicsit olyan érzésem van, hogy ez lehet a jó irány. De egyelőre még nem tudhatjuk.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

 

Kövess Minket!



Közvetítések