Lépésenként érdemes elsajátítani ezt a kasztot is, főleg ha rendszeresen hiány van belőle a meccseiteken.
Az 1.15-ös frissítés nagy hatással volt az Overwatch Tankjaira is, mivel a D.Va átalakítás miatt a többiek nagyobb teret kaptak a ladderen. A legnagyobb nyertesek egyértelműen Reinhardt és Roadhog, akik azóta is keményen dolgoznak régi dicsőségük visszaszerzésén, és az aktuális metajelentés szerint nem is haladnak rosszul.
Metajelentés: Angyalból ördög
A nemrég bevezetett rework-nek köszönhetően Mercy népszerűsége néhol eléri a 100%-ot.
Őszintén szólva jót tett a metának a D.Va rework, mivel így végetért a Winston-nal közös egyeduralmuk, és a játék valamivel változatosabb lett a tankok tekintetében. Márpedig a védelmezőkre különösen nagy szükség van az Overwatch-ban, mivel nélkülük a csapat védtelen lenne, és az ellenfél lazán mészárolná le a társainkat. Sajnos a játékosok nagyrésze idegenkedik ezektől a hősöktől, és inkább DPS karakterekkel szeretnének aprítani, azonban érdemes megtanulni velük is játszani a ladderen való hatékony haladáshoz.
Most a DotEsports rangsorolta a tank karaktereket nehézség szerint, szóval; ha meg szeretnétek tanulni velük játszani, az alábbi sorrendben tegyétek.
Winston

Mechanikailag a legegyszerűbbnek számít, mivel célzóképesség nem számít a Tesla Cannon esetében, ami ugyan nem sebez túlságosan sokat, a Supportok elinézéséhez mégis tökéletesen elég. Ha bajba kerülnétek, ott a Barrier, és el is menekülhettek a harcból a Jump Pack segítségével, ráadásul az Ultimate képességgel 1000 egységre emelhetitek az életpontjaitok számát, és a dühös tudós ellen ilyenkor inkább elfutnak az ellenfelek. Összességében egy viszonylag könnyű és fun karakter, akinek ismerni kell a határait, és a csapatkommunikáció elengedhetetlen, ha túl szeretnétek élni vele az összecsapásokat.
Orisa

A karakter ugyan csak néhány hónapja került be a játékba, máris belopta magát a játékosok szívébe, és megtalálta helyét a metában. A legfontosabb tulajdonsága a bárhová lerakható pajzsa, ami alacsony cooldown-nal rendelkezik, és mögüle vígan lehet zúdítani az áldást a másik csapat tagjaira. A Halt képesség egy mini Gavitron-nak felel meg, szóval ha ügyesen bántok vele, a rátok vadászó karaktereket megzavarhatjátok, és kiiktathatjátok a hatása alatt. A legnagyobb hátránya sajnos a statikussága, szóval érdemes mindenféleképpen megkérni a Supportot, hogy szorult helyzetekben tartsa rajtatok a szemét.
Reinhardt

Annak ellenére, hogy a nagy hangú német kalapácsmester testesíti meg a tankok eszenciáját, mégsem a legnehezebb karakterek közé sorolható. A vele való jó játék nagy hatást gyakorolhat a mérkőzésre, szóval érdemes eltanulni a hozzá tartozó trükköket; mint például a helyes pozicionálás, a Shield menedzselése és az ésszel való Charge. Az Earthshatter időzítése is kritikus szempont, és csak abban az esetben használjátok el, ha biztosak vagytok benne, hogy érkezik rá sebzés a többiek részéről is, ugyanis a kalapács lengetése önmagában sok esetben kevés lehet.
Roadhog

Szegény malacember néhány hónapja teljesen kikerült a metából, amikor nerfelték az elsődleges sebzését, és már nem tudta a 200 HP-s karaktereket egyhitelni a Hook kombinációval. Azóta a Blizzard ismét átdolgozta a karaktert, és most már mozgás közben is lehet életet tölteni a Take a Breather képességgel, ráadásul kevesebbet is sebeznek ránk az ellenfelek ilyenkor. A karakter nehézségét a hatalmas hitbox, és a kampóhoz szükséges pontosság adja, amit sokáig kell gyakorolni, hogy hatékonyan menjen, továbbá a célpontok megválasztásánál is érdemes törekedni azokra a karakterekre, akiket könnyű elintézni és hamar ki szeretnénk szedni a harcból.
D.Va

A koreai gamer lány jóval technikásabb lett a rework után, és már nem tud mindent felfogni a Defense Matrix, mint korában. A kompenzáció miatt bevezetett Micro Missiles sebzése sem akkora már, mint régen volt a PTR szervereken, szóval igyekezzetek vele pontosan célozni, különben csak pocsékba megy az egész. A hősnő védelme tehát csökkent, a sebzés pedig jócskán megnőtt, különösen amiatt, hogy már repülés közben is lehet használni az elsődleges tüzelést, ami igencsak jól jön, ha le szeretnénk sebezni egy elsodort ellenfelet.
Zarya
.jpg)
Egyértelműen kijelenthető, hogy az orosz hősnő használatát elsajátítani a legnehezebb az újoncok számára, mivel különösen oda kell figyelni a shield-ek és az energia menedzselésére. Törekedjetek arra, hogy kommunikáljatok a csapat többi tagjával és várjátok a visszajelzéseket, kinek van szüksége éppen védelemre. Az elsődleges tüzelés hatósugara sajnos limitált, és nem is sebez nagyot, ha nem vagytok feltöltve, a jobbkatt bombáinál pedig ki kell számítani a lövedékek esésének helyét, ami nehezen megy a kezdő játékosoknak, szóval a karakter rengeteg gyakorlást és türelmet kíván. Az Ulti használatról se feledkezzünk meg, amit mindenféleképpen érdemes valakivel kombinálni, különben a befogott célpontok sértetlenül szállnak ki a gravitációs mezőből.
Ez lett volna tehát a tankok nehézségi rangsora. Ti egyetértetek a felsorolással?