Mit szólnátok egy kötélhúzás játékmódhoz Overwatch-ban?

Mit szólnátok egy kötélhúzás játékmódhoz Overwatch-ban?

A közösség időről időre felveti a Blizzardnak a koncepció ötletét. Íme egy részletesen kidolgozott koncepció!

Az Overwatch jelenleg is tele van különböző játékmódokkal, azonban a közösség rendszeresen ad hangot annak, hogy elférne már pár újítás a megszokott lehetőségek mellé. A hamarosan megrendezendő BlizzCon eseményen a stúdió remélhetőleg bejelent majd valami olyan újítást, ami elnyeri a játékosbázis tetszését.

Ezekre az Overwatch újdonságokra számíthatunk a BlizzConon

Sensevida | 17/10/29 15:46 Kevesebb mint egy hét van már csak hátra a november 3-4. között esedékes BlizzConig, ahol számtalan Overwatch program vár majd ránk. Az időbeosztást néhány hete már közzétették, ami ugyan nem éppen kedvező az európai közönségnek, mégis biztosak vagyunk benne, hogy megéri majd éjszakázni a hétvége folyamán.

Addig is viszont szeretnénk egy fanmade koncepciót a figyelmetekbe ajánlani, ami egy kötélhúzás játékmódból áll. Az ötlettel egy AdventBlood nevű felhasználó hozakodott elő redditen és igencsak jól leírta, miről is lenne szó. Leírása alapján a játék egy payload körül összpontosulna és az egészhez egy szimmetrikus pálya kellene, ami megszüntetné a támadó vagy védekező csapat környezetből adódó előnyeit és hátrányait. A kocsi középről indulna és a csapatok akkor tudnák eljuttatni az ellenség bázisába, ha a közelében maradnak, szóval a játékmód leginkább egy mozgó "king of the hill"-ként írható le.

Nick on Twitter

@YourOverwatchYT @eddythechump Tug of War Payload idea. Torb would be viable to a losing team but not a winning team.

Pont limit nem lenne, csak időhatár, mondjuk két 8 perces vagy egy 16 perces intervallummal, ha pedig az egyik csapatnak sikerül eltolnia a payloadot, akkor ismét középről indul minden. AdventBlood további nehezítéseken és pontgyűjtő lehetőségeken is gondolkodott, például portálokba való beugrással növelni lehetne az elért eredményt, vagy a spawn helyszínek és a checkpointok a védekező csapatnak kedveznének. A teljes bejegyzést a redditen tudjátok elolvasni. 

Összességében, érdekesen hangzik az ötlet, azonban vannak hiányosságai és nem feltétlenül kompatibilis az Overwatch Ultimate alapú taktikáihoz. Szerintetek lenne helye a játékban?

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

 


Kövess Minket!



Közvetítések