5 új tárgy is helyet kapott a 7.07 patchben - 1. rész

5 új tárgy is helyet kapott a 7.07 patchben - 1. rész

5 hónap után megérkezett a hőn áhított patch, melyben rengeteg újdonság található, az új ranked system mellett 2 új hős és tárgyak is készültek.

A The International 7 alatt bejelentett 2 hőssel bővített 7.07-es frissítés november elsején bekerül a játékba is, viszont a Valve már elérhetővé tette annak tartalmát. Óriási várakozás előzte meg a legújabb patchet, hiszen több, mint 1 éve nem volt erre példa, hogy ennyi extrával érkezett volna egy update.

A szenzáció a 2 új karakter, de emellett megannyi felfedezni való van a leírásban így essünk is neki.

Pangolier, egy csipetnyi stílus nem hiányozhat a hős repertoárjából

"A Nivan Galantot alkotó nők és férfiak élete a kardvívás, a csilláron való lengés és a csicsás szerelem. Miközben mindannyian ragaszkodnak a hitükhöz "A kalandos élet az egyetlen, melyet érdemes élni", Donté Panlin tetteitől még mindig megdöbbennek a hedonista kardforgatók. Nincs szörny, kit ne vágna le. Nincs olyan lény, melyet ne döfne le. Nincs olyan zsarnok, aki kiállhat ellene és nincs olyan nemes, aki immunis lenne ezüstös nyelvezetére."

Képességei

Swashbuckle: Pangolier egy új pozícióba robog, és a kiválasztott irányba támadja meg ellenségeit villámgyors csapásokkal, fizikális sebzést okozva, mely minden ütésnél aktivizálódik.

Shield Crash: Felugrik a levegőbe, majd nagy erővel lesújt. Az ellenfelei körülötte sebzést szenvednek el, ő pedig ideiglenes sebzésredukálást nyer minél több ellenséges hős üti.

Heartpiercer: Tökéletesen olvassa az ellenfelei mozdulatait, így a pengéjét képes a páncélzatuk alá juttatni. Minden támadásánál esély van rá, hogy lassítsa a célpontot és teljesen eltüntettes az armorját egy rövid késleltetés után.

Rolling Thunder: Egy mágia immunis gömbbé formálódik, majd előre tör miközben sebzi és stunolja ellenfeleit, ki az útjába kerül. A Shield Crash eközben is használható, tehát tudunk ugrani az Ultimate alatt. Akár akadályokat is átugorhatunk ilyen módon. Van egy rövid channeling az aktiválása előtt.

Dark Willow, a kis bajkeverő, aki nem ölt még meg senkit, elvileg

"A gyerekek szeretik mesélni a tündérek szeszélyes kalandjairól szóló történeteket... Ezért azért van, mert nem tudják, hogy a legtöbb tündér rosszindulatú. A mocskos világukban kevés név van, amelyről mély megvetéssel beszélnek, mint Mireska Sunbreeze. Egy lidérc kereskedő király szülötte volt, Mireska Revtelben nőtt fel, egy szörnyű nemzetben, ahol a manipuláció és a gyilkosság normális dolog volt. Miközben ügyesen alkalmazkodott ehhez a normához, a kimondatlan törvények és az élet minden elemét átható rituálék között meglehetősen unalmasnak találta az egészet. Tehát egy igazi lázadó vált belőle, és azt tette amit ilyenkor tenni szokás, porig égette a családi birtokot és dédelgetett háziállatával Jex-el nekivágott egy kóborló és érdekes életnek."

Képességei

Bramble Maze: Szederbokorból álló útvesztőt hoz létre, és minden besétáló ellenfelet elkapnak a bozótok, gyökérrel körbefonva és sebezve őket.

Shadow Realm: Az Árnyék Birodalmába lép, és ilyenkor nem érhető el ellenségei számára, a következő támadása annál több extra magic sebzést okoz, minél tovább tartózkodik az árnyak között.

Cursed Crown: Egy átkozott tündér koronát idéz ellensége feje fölé. 4 másodperc után az áldozat és a körülötte lévő társai is stunnolódik.

Bedlam: Dark Willo hű társa, Jex elkezd körözni és hatalmas sebzést okoz annak akit elér. Nem használhato a Terrorize képesség alatt.

Terrorize: Jexet a megadott helyre röpíti, aki annyira rémisztő ellenségei számára, hogy ijedtükben a saját kútjuk felé veszik az irányt. Nem használható a Bedlam képesség alatt.

Természetesen a két hős mellé nem maradhat el az Immortal Bundle sem, melyben az új szereplők extra tárgyakat kapnak, melyek nem csak kinézetüket változtatják meg, de némely képességük másként néz ki tőle. Pangolier egy pisztolyt kapott, ami a Swashbuckle effektjét alakítja át, Dark Willow pedig egy övvel gazdagodik, és a bokorcsapdái (Bramble Maze) lesz sokkal színesebb. Mindkettejük egy Tauntal is gazdagodik, illetve a 9.99 dolláros csomagban található még egy különleges ward és egy courier is.

Az egyik legjobban várt újítás az MMR rendszert érinti, mivel sokak szerint úgy volt rossz az egész ahogy. Nem véletlen, hogy a profik is külön ligákban igyekeztek fényesíteni tudások, mintsem a játék rendszerét használták volna. Mostantól viszont szezononként javíthatunk teljesítményünkön, ugyanis érkezik a Ranked Seasons: A Valve és Icefrog először nyúlt bele igazán mélyen az eddig ismert szisztémába. 6 hónapos szezonokra bontották az MMR rendszert, és ezáltal akarják biztosítani, hogy az új pontozás mindenki számára sokkal pontosabb legyen és minőségibb mérkőzéseket tudjunk játszani. A szezonok során az összes player medált fog kapni, amelyet a profiljában megtekinthet majd. 7 különböző kitüntetés van, és mindegyiken 5 csillag található pluszban. Ezek alapján lehet majd a következő plecsnit elérni és nyilvánvalóan lehet csekkolni, hogyan is állunk éppen. Az aktuális és az előző szezont jelző medál minden csata előtt látható lesz az összes játékba dobott playernek. Az évadok elején újra kalibrálják az MMR-ünket, és az előző teljesítményünk alapján sorol be a rendszer. A korábbi MMR értékedet elmenti a kliens és bármikor előhívható a profilodban, így a ranked játékosok folyamatosan nyomon tudják követni a fejlődésüket. Az esélyegyenlőség miatt, az első szezon 2 hét múlva kezdődik.

Upgradelték a Guide Systemet, az Ability Draft is ráncfelvarráson esett át, az Ancient Apparition modeljét és varázslatainak megjelenítését átdolgozták, bekerült a Ping Wheel, végre a Bladeform Legacy arcana tulajai megkapják a Voice Packet, és beköszön a Turbo Mód is.

Ability Draft

Egy teljesen új kezelőfelületet kapott ez a játékmód. Ezentúl meg lehet cserélni a képességek gyorsbillentyűjének a sorrendjét és chatelhatnek a társaikkal a draft alatt. 15 alig használt hős kapott támogatást, és az abnormális viselkedést is fixálták. Gondolod, hogy össze tudsz rakni egy istenkirály hőst? Itt az idő, hogy megmutasd mire vagy képes.

Dota Turbo

Lehet majd keresni ilyen stílusú meccseket is. A szabályai megegyeznek az All Pick rendszerével, kivéve, hogy több aranyat és XP-t ad a hősöknek, a tornyok gyengébbek és csökken az újraéledési idő. A kellemes szabályok és a bárhol vásárlás a casual réteget célozza meg, akik gyors meccseket szeretnének tolni és ki akarják próbálni az összes hőst és stratégiát. Esetleg a haveroknak szeretnék megmutatni a játékot egy sokkal szórakoztatóbb verzióban.

Ping Wheel

Sokkal több kommunikációra lesz lehetőségünk, mint eddig bármikor. A hősök mozgását tudjuk megadni, a ward helyeket jelezni, klasszikus támadás/visszavonulás parancsokat adhatunk. A pályán és a minimapon is megjelenik, ha ezzel a kerékkel informáljuk társainkat.

A sok-sok újdonság mellett minden egyes patchnotes olvasásakor tűkön ül az ember, hogy mi az ami a játékmenetben változik. Leírni rendkívül hosszadalmas lenne az összes újítást, de a legfontosabbakat egy csokorba szedtük.

Általános változások

Draft

A sorrend a következő: A-BB-AA-BB-AA-B. Eddig így volt: A-BB-A-B-A-B-A-A-B
Nincs többé repick lehetőség
Helyette minden nap 10 hőst választanak ki, akik az adott nap bónusz karakterei és egy extra mangót kapsz hozzájuk kezdésnél, randomolni már nem lehet, helyette a rendszer a bónusz herokból ad egyet plusz egy Iron Branchel az indulásnál
Captains Mode-ban az első fázisban van 1 extra bannolási lehetőség (mostantól 6 lesz összesen)

Lanelés

  • Miden már nincs extra közelharcos creep
  • A creepek közelebb találkoznak mindekét oldalon a safelaneket nézve
  • A deny után az ellenség a 70% helyett 25%-ot kap
  • A deny után mi(aki leütötte a saját creepet) is a 30% helyett 25%-ot kapunk
  • A creepwave összes xp-je (4 creep) 210 helyett 240-et ad
    • Melee Creep (közelharcos) 40 helyett 57 XP-t és 4-el több aranyat ad
    • Range Creep (távolsági) 90 helyett 69 XP-t és 12-vel több aranyat ad
  • Az extra katapult a 40. helyett már a 30. percben megjelenik, alapból 50-el nő az életerejük
  • Az első semleges creep tábor 30 másodperc helyett az 1. percnél jelenik meg
  • Hero ölés után a begyűjtött XP az alábbiak szerint módosul: 1-5. szint között 100/120/140/160/180 helyett 30/60/90/120/150 (asszisztok után jár az extra XP az eddig megszokottak szerint)
  • A XP Range (távolság, ahonnan megkapjuk) 1300-ról 1500-ra nőtt
  • Hero újraéledési idő level 1-5 között át lett írva: 8/10/12/14/16 helyett 5/7/9/13/16
  • Net worth sorrend együttható (mennyit kap a leggazdagabb illetve a legszegényebb hős az asszisztok után) megváltozott: 0.75->1.25 helyett 0.7->1.3
  • 1. szintről a 2. elérése 240 helyett csak 200 XP-be kerül
  • 2. szintről a 3. elérése 360 helyett már 400 XP-be kerül
  • A Tier 1-es toronynak 1400-ról 1600-ra nőtt az életereje
  • Minden hős Teleport tekercsel kezd, bár a játék elején ez cd-n van
  • A neutral creepek éjszaka mostantól aludni fognak, így amíg nem keltik fel őket nem támadnak
  • Kút mana regeneráció növekedett: 4% MP + 14 mana per másodperc helyett 6%
  • Kút HP regeneráció növekedett: 4% helyett 5%
  • A Hexet nem lehet dispellezni

Shrine és Glyph

  • A bázison lévő Shrineokat eltávolították, helyettük sima épületek találhatóak
  • A Glyph of Fortification ideje alatt a saját creepjeid is sebezhetetlenek

Armor mechanika

  • A páncélzat képlete a következőképpen változott: 0.06*Armor/(1+0.06*Armor) helyett 0.05*Armor/(1+0.05*Armor)
  • Armor/agility 1/7 helyett 1/6
  • Tier 1 Toronyok armora 14 helyett 17
  • Tier 2 & 3 Tornyok armora 16 helyett 19
  • Tier 4 Tornyok armora 24 helyett 29 és nincs már HP regenjük
  • Roshan alap armora 15-ről 18-ra nőtt
  • Shrines armor 20 helyett 24
  • Ancient armor 15 helyett 18 és a HP regen 3-ról 8-ra nőtt
  • Melee barracks armor 15-ről 18-ra nőtt
  • Range barracks armor 10-ről 12-re nőtt

Roshan

  • A 3. Roshan dobni fog egy egyszerhasználatos Refresher Orbot is. A Cooldown független a Refresh Orbétól
  • Az illúziók már nem halnak meg, ha őt ütik, helyett inkább 80%-al kevesebbet sebeznek rá, egyébként az illúziók a HP és Mana regenerációból részesülnek mostantól
  • Roshan Slam sebzése szintén nőtt, 70+5/perc helyett 70+8/perc

Unique Attack Modifiers (egyéni támadási effektek)

  • Az összeset eltávolították a játékból, tehát a Lifesteal, az Arcane Orb és a Mana Break sem számít ezek után annak (bár utóbbi a diffuval nem stackel)

Tárgyak

Iron Talon, Poor Man Shield kikerült a játékból.

COURIER

  • Courier 100 helyett 200 aranyba kerül és a 3. percben automatikus repül extra költség nélkül
  • A Courier most már nem tölti meg a Bottlet
  • Egynél többször nem vehetjük meg a Couriert

SUPPORT

  • Observer Wards 60 helyett 80 aranyba kerül
  • Observer Wards 25 helyett 100 XP-t ad elpusztításkor
  • Tango 125 arany és 4 charge helyett 150 aranyba kerül és 5x használható
  • Smoke of Deceit 50 helyett 80 aranyba kerül

  • Régi:
    +220 Cast Range
    +250 Mana
    +100% Mana Regeneration
    +6% Spell Amp
  • Új:
    +250 Cast Range
    +450 Mana
    +125% Mana Regeneration

BATTLE FURY - Változott a recept

  • Most már Demon Edge kell a Claymore + Broadsword helyett (400-al olcsóbb így)
  • Attack damage: 55 helyett 50
  • Cleave távolság: 570-ről 625-re nőtt
  • Cleave hatósugár: 300 helyett 330

BLOODSTONE - Változott a recept

  • Perseverance kell a Soul Ring + Recipe helyett

  • Nem képes a dispelsre
  • Nincs charge limit
  • Nem fejleszthető kettes szintre
  • Cooldown: 15 mp

  • Régi
    Kellett hozzá:
    Demon Edge (2200)
    2x Javelin (3000)
    Total: 5200
  • Bónusz:
    +66 Damage
    +True Strike
    +35% esély a +160 magic damagere és ministunol 0.01 másodpercre
  • Új
    Kell hozzá:
    Hyper Stone (2000)
    2x Javelin (2200)
    Összesen: 4200
  • Bónusz:
    +60 Attack Speed
    +75% Accuracy + 60 Pure damage (annál a támadásnál, amikor beadja az Accuracyt, megkapjuk a +60 pure sebzést is, és átmegy spell immunnityn)

  • Eltávolították a Mana Burn-t az Archerről
  • Level 3 Archer képessége a Purge (Slow + Dispel, csak ellenfélre használható). Cooldown: 15
  • Régi
    Kellett hozzá:
    Staff of Wizardry (1000)
    Belt of Strength (450)
    Recipe (1200)
  • Bónusz:
    +8/12/16 Strength
    +15/21/24 Intelligence
  • Új:
    Kell hozzá:
    2x Sage's Mask (650)
    Belt of Strength (550)
    Recipe (1300)
  • Bónusz:
    +10/15/20 Strength
    +100/125/150% Mana Regen

  • Kell hozzá:
    Ogre Axe (1000)
    Staff of Wizardry (1000)
    Ring of Regen (300)
    Sage's Mask (325)
    Total: 2625
  • Bónusz:
    +12 Strength
    +12 Intelligence
    +4 HP Regen
    +1.5 Mana Regen
  • Aktív: Channeling, 3 másodperc. Megnyílik az ég és becsapódik egy meteor, amely 300-as AOE-ben 1.75 másodpercre stunol, majd 6 másodpercig 60 sebzést okoz másodpercig az épületeknek (115 nem épületeknek). Látjuk azt a helyet ahova repül az égitest a channeling ideje alatt és becsapódáskor a fákat is elpusztítja. 0.5 másodperces késéssel éri el a földet.
    Cast Range: 600
    CD: 40mp
    Manaigény: 125

  • Kell hozzá:
    Vitality Booster (1100)
    Energy Booster (900)
    Recipe (1750)
    Total: 3750
  • Bónusz:
    +250 Health
    +250 Mana
    +25% Status Resistance (Redukálja a különböző effektek időtartamát, pl.: silence/stun/disarm/root/fear/stb. A DPS debuffokat, amiknek van lassítása is, csak ennek az értékét csökkenti, a sebzés változatlan marad)
  • Passzív: Ha sebzést szenvedünk el és 80% HP alatt van az életerőnk, egy erős dispel aktivizálódik rajtunk, illetve 2.5 másodperces buff jön létre hősünkön, mialatt az elszenvedett és okoztt sebzés is 0-ára csökken.
    CD: 100mp és csak játékosok sebzése után aktiválódik

  • Kell hozzá:
    Urn of Shadows (875)
    Vitality Booster (1100)
    Wind Lace (250)
    Recipe (600)
    Total Cost: 2825
  • Bónusz:
    +250 Health
    +30 Movement Speed
    +2 All Stats
    +2 Armor
    +1 Mana regeneration
  • Aktív: Az úrna viselkedésén túl, az ellenfélre castolva csökkenti a célpont életerő regenerációját és az őt érő healeket 70%-al, illetve az aktuális HP-jának a 3%-át elszívja másodpercenként. Csapattárson használva felerősíti a regenjét és az őt érő healeket 20%-al, illetve az aktuális HP-jának az 1%-át tölti vissza másodpercenként.

  • Kell hozzá:
    Sacred Relic (3800)
    Helm of Iron Will (900)
    Total Cost: 4700
  • Bónusz:
    +65 Damage
    +5 Armor
    +5 HP Regen
  • Aktív: Dispellezi a célpontot és muteolja 5 másodpercre. Mikor a muteolt karaktert támadás éri, 100%-ra lelassul 0.4 másodpercre. A slow a lövedék becsapódásakor aktivizálódik.
    CD: 14mp
    Mana Cost: 100
    Cast Range: 600
    A lövedék sebessége: 1200

  • Kell hozzá:
    Staff of Wizardry (1000)
    Robe of the Magi (450)
    Recipe (500)
    Total: 1950
  • Bónusz:
    +16 Intelligence
    +10% Spell Amp
    +10% Mana cost & Manaloss Reduction (manaburn, manabreak ellen kevesebb manat veszítünk)
    Megjegyzés: Nem stackelhető

A következő részben a hősöket érintő változásokon megyünk végig.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!



Közvetítések