Az őrült Talentek mellett 10 hőst is átdolgoztak a Dueling Fates updateben!

Az őrült Talentek mellett 10 hőst is átdolgoztak a Dueling Fates updateben!

A 2 új hős mellett a régiekről sem feledkeztek meg, az összes Talent változott, és nem kevés rework is található a frissítésben.

A Valve ígéretéhez híven November 1-jén szállítja nekünk a 7.07-es frissítést, melyben az 5 hónapos ínség után rengeteg új dolog található.

5 új tárgy is helyet kapott a 7.07 patchben -1. rész

5 hónap után megérkezett a hőn áhított patch, melyben rengeteg újdonság található, az új ranked system mellett 2 új hős és tárgyak is készültek. A The International 7 alatt bejelentett 2 hőssel bővített 7.07-es frissítés november elsején bekerül a játékba is, viszont a Valve már elérhetővé tette annak tartalmát.

A hősök a legfontosabb alappillérei a játéknak, de a hozzájuk tartozó statisztikák és mutatók ismerete legalább olyan fontos lehet, ha pontosan szeretnénk tudni, hogy miként működik a játék mechanikája.

Az életerő és a mana regeneráció formuláját is átdolgozták. Mindkettőnél egy direkt értéket használ most már a játék, tehát a Strength és az Intelligence erősíti a regenerálódást. Például a Void Stone 1.0-ás mana töltést jelent a 100% helyett. De nézzük meg alaposabban, hogy mit is takar ez a megállapítás.

Mana

A százalékos bónuszok helyett az átalakítást követően szimpla értéket jelez a játék, illetve minden egyes Int pont további 2%-al erősíti azt.

Régi számítás: (0.01 + 0.04 * Int) * (1 + százalékos bónuszok) + Flat (sima) bónusz
Új számítás: (Base (alap) + Flat bónuszok) és minden plusz Int pont 2%-al növeli

Megjegyzés: Minden hősnek jelenleg 0.9 az alap regenerálódása, de ez a jövőben esetenként módosítható (például az alap HP regen most)

Módosítottak jó néhány mana regent adó itemet, talentet és skillt is:

  • Általában azok a tárgyak melyek eddig 50% mana regent adtak, mostmár 0.5, a 100% helyett 1.0-al növelik stb.
  • Perseverance: 1.5
  • Scythe of Vyse: 2.25
  • Battle Fufy: 2.25
  • Orchid: 2.25
  • Bloodthorn: 2.25
  • Eul: 2.25
  • Linken's Sphere: 2.25
  • Lotus Orb: 1.75
  • Drums: 0.75
  • Solar Crest: 1.0
  • Aether Lens: 1.25
  • Raindrops: 0.5
  • Bloodstone per charge: 0.4
  • Clarity Potion: 3.2
  • Vlad: 0.65
  • Basilius: 0.5
  • Aquila: 0.5
  • Bottle: 40

Néhány skill is változott ebből a szempontból:

  • Crystal Maiden Aura a társakon: 1/1.5/2/3 helyett 0.8/1.0/1.2/1.4
  • Crystal Maiden Aura saját magunkon: 2/3/4/8 helyett 1/2/3/4
  • Death Pulse mana regen: 1/3/5/7 helyett 2/2.25/2.5/2.75

Továbbiak:

  • Shrine MP regen: 40 helyett 30
  • Shrine HP regen: 90 helyett 75
  • Már nem növeli az MP értéket az idő múlásával

Életerő

Minden Strength pont 0.7%-al erősíti a regenerálódást.

Régi számítás: Alap + 0.06 * Strength + Sima bónuszok
Új számítás: (Alap + Sima bónuszok) és minden további Strength pont 0.7%-al erősíti

Megjegyzés: Az új képletnek köszönhetően minden hősnél az alap érték 1.5-el nőtt

Természetesen ennek függvényében itt is változtak a tárgyak értékei:

  • Ring of Health: 5
  • Hood of Defiance: 6.5
  • Perseverance: 5.5
  • Force Staff: 5
  • Vanguard: 5.5
  • Abyssal Blade: 7
  • Crimson Guard: 6
  • Helm of the Dominator: 8
  • Refresher Orb: 11
  • Linken Sphere: 5.5
  • Lotus Orb: 5.5
  • Pipe: 6.5
  • Pipe Insight Aura: 2
  • Greaves Aura: 3.5
  • Greaves Critical Heal: 12
  • Headdress Aura: 2
  • Mek Aura: 3.5
  • Tranquil: 12
  • Bloodstone: 7
  • Armlet: 4
  • Soul Ring: 2
  • Ring of Regen: 1.5
  • Veil from 6 to 5
  • Hurricane Pike from 6 to 5.5
  • Vladmir 3 to 2.5
  • Armlet life drain from 45 to 54
  • Bottle: 80
  • Urn: 35

A Talentek sem maradhattak érintetlenül, és a változások miatt sok HP regen képességet is finomítani kellett:

  • Chemical Rage HP regen: 50/75/100 helyett 40/48/56
  • Dragon Blood: 3/6/9/12 helyett 4/6/8/10
  • Press The Attack: 30/40/50/60 helyett 30/35/40/45
  • Feral Impulse: 1/4/7/10 helyett 1/3/5/7
  • Reactive Armor: 1/1.2/1.4/1.6 helyett 1/1.15/1.3/1.45
  • Satyr Tormentor Aura: 6 helyett 5.5
  • Inner Vitality gyógyítás küszöb pont: 20/40/60/80% helyett 22/30/38/46%
  • Inner Vitality normál gyógyítás küszöb pont: 5/10/15/20% helyett 6/8/10/12%
  • Death Pulse kill HP regen szorzó: 10 helyett 6
  • Death Pulse kill HP regen időtartam 7 helyett 6
  • Death Pulse HP regen: 1/3/5/7 helyett 2/3/4/5
  • Doom Scorched Earth heal: 16/24/32/40 helyett 12/18/24/30
  • Living Armor heal: 4/8/12/16 helyett 4/7/10/13
  • Cold Embrace alap gyógyítás: 25 helyett 15

Hősök tulajdonságai (Attribute bónuszok)

Intelligence mana 11-ről 12-re nőtt
Az összes Agility-s karakter mozgási sebessége 5-el csökkent
Strength, Agility, Intelligence attribútok egy különleges tulajdonsággal (Perks) bírnak (+1 sebzés mellett)

Perks

Strength: minden extra pontnál +0.15% Status Resistance növekedés (a különböző effektek időtartamát csökkenti: silence/stun/disarm/root/fear stb. A lassítással rendelkező DPS (sebzés/másodperc) debuffoknál csak a lassítás ideje csökken, a damage ugyanaz marad)
Agility: minden extra pontnál +0.06% Movement Speedet (mozgási sebesség) kap
Intelligence: minden extra pontnál +0.15% Magic Resistanceot kap (mágia ellenállás)
A hős portréja melletti statisztikáknál megtekinthető az összes perk és a jelenlegi hatása

Attribute összegzés

Strength
+20 Életerő
+0.7% HP Regen erősítés

Perk: +1 Sebzés
Perk: +0.15% Status Resistance

Agility
+1/6 Armor
+1 Attack Speed

Perk: +1 Sebzés
Perk: +0.06% Movement Speed

Intelligence
+12 Mana
+2.0% Mana Regen Erősítés
+0.07% Varázslat Erősítés

Perk: +1 Damage
Perk: +0.15% Magic Resistance

A következő oldalon a hősöket érintő változások láthatóak!

Hősök

Mindegyik karakter képesség fája (Talent Tree) módosítva lett, de ezeken egyesével most nem mennénk végig, a számtalan hero rework mellett a legnagyobb változásokat említjük meg:

20. szintű Talentnél választhatjuk a +25%-os Cleavet, ami azért érdekes, mert bizony előfordult, hogy a Magnus kisegítette az Alchemistet a farm, illetve a plusz sebzés tekintetében, és voltak bátor próbálkozók, akik Battlefuryt vásároltak ennek a hősnek. Mostantól lehetőségünk lesz ezzel az extra képességel területre sebezni.

15. szintnél a Talent elég érdekesen alakul. A blinkelés után egy AM illuzió jön létre, amely 10 másodpercig tart, 25% damagel rendelkezik és 250%-os sebzést szenved el. 

A Counter Helix az a Talentnek köszönhetően level 20 után a támadások közben is aktivizálódhat.

Bane nyugodtan támadhatja a Nightmare hatása alatt lévő egységeket anélkül, hogy felkeltené őket.

A Wild Axes az érintett egységekre rak egy debuffot, ezzel felerősíti az összes sebzést, amelyet a Beastmaster vagy annak egységei okoznak a célpontra 6/8/10/12%-kal minden balta találat esetén. A debuff 10 másodpercig tart.
A Primal Roar a Beastmastert és minden egységét 30 másodperces bónusz mozgási sebességgel jutalmazza 3 másodpercig
A Call of the Wild már csak 1 spell
Level 1: Boar Level 1
Level 2: Boar Level 2
Level 3: Boar Level 3 + Hawk
Level 4: Boar Level 4 + Hawk + Random Neutral (A következők közül választ: Alpha Wolf, Hellbear Smasher, Satyr Tormenter, Centaur Conqueror, Dark Troll Summoner)

Az ALT+klikkel a BH figyelmeztetheti a társakat, hogy a Trackelt egység mennyi pénzt ér.

A háló már nem jelent láthatatlanságot, és nem veszítjük el a bónuszokat, ha támadás ér minket (sebesség és a bármilyen akadályon való áthaladás)
A kis pókjainknak kevesebb az életerejük: Spiderling 450 -> 250, Spiderlite 175 -> 100, de kapnak 50% mágiaellenállást és az armoruk 8-al nő, valamint az alap hp regenerálódásuk is 0.5 helyett 2 lesz

25. szint után a leghosszabb ideig tartó stun birtokosává válhat a Káosz Király, ugyanis ez a +2 azt jelenti, hogy akár 6 másodpercig is megbéníthatjuk ellenfelünket.

Támadási távolság: 600 -> 650
Test of Faith már nem teleportál, viszont castolhatjuk a csapattársa és a sebzésének a fele értéket heal formájában kapják meg, saját magunkra a 100% érvényes
Level 25 Talent: +4 Holy Persuasion Max Unit vagy +4 Hand of God Heal

Átdolgozták a Strafe-t: 3 másodpercig +80/140/200/260 Attack Speedet kapunk, ezen idő alatt ráadásul (maximum) 3 lövedéket automatikusan dodgeolunk (kitérünk távolsági támadás vagy varázslat elől, kicsit oldalra lépünk ilyenkor). A képesség véget ér, ha a 3 stack megtörtént.

A Rocket Flare True Sightal rendelkezik, ha ez választjuk 25. szinten, minden láthatatlan egységet felfed, beleértve a wardokat is.

Új aurával egészül ki a CM repertoárja, csökkenti a mana costot és kevesebb manát vesztünk a különleges támadások alkalmával (Mana Break, Mana Burn stb.).

Átdolgozott Poison Touch:

A célpontra lőtt méreg szétfröccsen a közeli ellenséges egységekre is.
Másodpercenként 10/20/30/40 sebzés és 14/16/18/20% lassítást jelent, viszont az érintett unitokon minden támadást követően újraindítja a varázslat időtartamát. 4/5/6/7 mp-ig tart és ugyanennyi ellenfelet találhat el.

Ez nem a World of Warcraft kiegészítője, pusztán arról van szó, hogy a Sunstrike dupla kattintása után 2 plusz tűzsugár is megjelenik az elsődleges célpont közelében. Hősöket céloz be alapból, tehát nincs vele különösebb dolgunk.

A Tether kapcsolódása alatt Aghanim Scepterrel látja el a társát.

Egy igazi kapitánynak nem csak egy hajója van, Kunkka egy egész flottát rázúdíthat az ellenségeire level 25 után.

Nem tudom melyik a jobb, az extra 1000! range a stunján, vagy a 325 AOE-s Hex; -döntsétek el ti magatok.

Level 25 Talent: +7 Split Shot célpont vagy Split Shot alatt minden célpontra érvényes mindenféle támadás (skadi, crit stb.)

Leap: 3 charge-al rendelkezik, 550-es távolságba ugorhatunk maximum, és ilyenkor 2 másodpercig mozgási és támadási sebességet kapunk.

Próbáljátok megölni jobb klikkel a majmot az ultija alatt, a bónusz 100 armor eléggé megnehezíti majd a dolgot.

A Morph képessége mostantól Attribute Shift: a morpholás 2/4/8/16 helyett 1/4/10/25-t jelent és nem kerül manába.
Adaptive Strike: két alképessége van, egyik révén az Agility mennyisége alapján tudunk sebezni, a másiknál a Strength számláló határozza meg a stun/knockback arányt.
Adaptive Strike (Strength) stun időtartam: 1.25/2.25/3.25/4.25 helyett 1.5/2/2.5/3.0
Adaptive Strike (Strength) knockback távolság: 300 helyett 500
Nincs többé Scepter bónusz
A Replicate Ultimate Morph nevű képességre cserélődött: A hősödet a kiválasztott ellenség képére formálja. A kinézetét, az alap képességeit, mozgási sebességét és attribútumait is átvesszük. Az átalakulásnál egy dispel is aktiválódik a karakterünkön. Ha ez idő alatt halunk meg, a Morphling is meghal természetesen, egyébként bármikor visszaváltozhatunk az eredeti formánkká. 30 másodpercig tart. Ez nem egy illuzió, teljes egészében felveszi az ellenséges hős alakját és tulajdonságait.

A Dream Coil-ba befogott ellenségeket az Ultink brutális sebességgel lőni is fogja.

Képesek vagyunk behookolni a rúnákat és, ha sikerrel járunk, még csak manát sem veszítünk.

Passzív: 4/8/12/16% Movement Bonus (mint eddig)
Minden 5. másodpercben egy random ellenfél 350-es AOE-ben sokkolva lesz, 100/130/160/190 sebzést szenved, és aktivizálódik rajta a purge 40% lassítás 0.5/1/1.5/2 másodpercig, illetve leszedi a pozítiv buffokat róla.

A Smoke-ban tartozkodó ellenfeleink sehogy sem láthatnak minket.

Shadow Raze sebzés csökkentve: 100/175/250/325 helyett 90/160/230/300
Ezentúl viszont stackelődik minden egyes alkalommal, ha eltalálunk vele egy ellenséges egységet. Ilyenkor plusz 60 sebzést szenved el a célpont (Az első 0 bónusz, a következők 60, 120, stb.), és 8 másodpercig van érvényben a stack lehetősége.

A pálya semelyik pontján nem vagyunk biztonságban, ha van ránk vision, a slow és a damage elér akárhol.

Először lehet kihasználni a pályán található folyót, Slardar ugyanis gyorsabban mozog a vízben.

A Ball Lightningos repkedéseink közben Remnantokat hagyunk magunk után.

Mozgathatóak az aknák! Ha nem mi megyünk az aknamezőre, majd ő jön hozzánk.

A Rearmal már a hátizsákban lévő itemeket is refreshelhetjük.

Eltávolították a Sceptert és a Craggy Exteriort (passzív képesség)
Új skill: Tree Grab
Kitéphetünk egy fát és a következő támadásaink (2/3/4/5 ütés) messzebre érnek (+350 Attack Range) illetve nagyobbat sebzünk (+25% alapsebzés, +75% épületekre). Természetesn ilyenkor az ütéseink 70%-ban a környező ellenfeleket is elérik. Az újratöltési idő akkor indul el, amikor az utolsó extra ütésünket is elhasználtuk. Cooldown: 40/32/24/16. Mana cost: 20/30/40/50
A fát ilyenkor el is hajíthatjuk, 1000-es távolság mellett a teljes damage mellett 350-es AOE-ben 70%-ot sebez.

Az ulti az egész csapatot Dispellezi az aktivizálás során.

Ha egy társunk meghal a Vengeance Aura hatósugarában, egy illuzió jön létre helyette és 7 másodpercig azt az ellenséget támadja, amelyik megölte őt. Az illuzió nem targetelhető és 100%-os sebzése van.

Poison Attack: Lassítja az enemyt és sebzi a hiányzó élete arányában.
Új Nethertoxin: Egy mérgező tócsát hoz létre a kiválasztott területre. A benne állók sebződnek, a mágikus ellenállásuk csökken és aktivizálódik rajtuk a Break.
AOE: 300
DPS: 20/30/40/50
Magic Resistance: -10/15/20/25% + Break
Időtartam: 8
Cooldown: 5
Mana cost: 75
Cast Range: 900 (2000 a lövedék sebessége)

Visszakapjuk a jó öreg Backtracket. A Time Walk mellett még nehezebb lesz elintézni late gameben.

Új Mortal Strike: 9/11/13/15% esély van rá, hogy 300%-os critet üssünk, illetve a nem hős/ancient unitokat egy ütésből megölhetjük és ilyenkor kapunk egy charge-ot. Ezeket arra használhatjuk, hogy csontváz harcosokat idézünk meg, akik mellettünk fognak harcolni, és automatikusan megtámadják a legközelebbi ellenfelet. A Wraithfire Blast célpontjára azonnal rávetik magukat.
75 manába került az aktiválás és 50 másodperc a cooldown. A csontvázaknak 35-40 sebzése, 1.2 támadási sebessége, 350 mozgási sebessége, 350 életereje van. 15 Gold/XP jár értük az elpusztításuk után.

A Focus Fire (Ultimate) alatt már tudunk mozogni és lőni egyszerre. Nagyon sokat segít majd a WR-nek a gankeknél és a nagy teamfightokban egyaránt, hogy nem egy helyben kell állnia, míg aktív a képesség.

TETSZETT? KÖVESD AZ ESPORT1-ET FACEBOOK-ON!

Kövess Minket!



Közvetítések