Alig néhány nap után a 2 új hős kapott egy kis szeretetet, illetve az átdolgozott karakterekre is jobban odafigyeltek. 5 tárgyat szintén módosítottak a B jelű updateben.
A hatalmas 7.07-es frissítése elsejei debütálása után sokak szemöldöke felakadt, mert bizony volt jó néhány érdekfeszítő változás. A képesség fa mindenkinél módosult és sokkal inkább a spellekre fókuszál mostantól, mintsem a statokat erősíteni, bár ez nem mindenkinél jelentkezik teljes egészében. A hősök átdolgozása is, főleg ilyen mennyiségben, bátor vállalkozás volt a Valve részéről, és bizonyos esetekben nem sikerült eltalálni a balanszt. Icefrog és csatlósai viszont nem ülnek a babérjaikon, folyamatosan azt vizsgálják hol, hogyan és milyen eszközökkel tudnának belenyúlni a játékba a mégjobb élmény érdekében.
Ennek eredményeként nem is olyan nagy meglepetésként vehettük észre, hogy a 7.07b előtűnt a horizonton. Nézzük a változásokat a legújabb foltozás után:
Általános
- A Backdoor Protection 25% helyett 40% sebzést redukál
Hősök
Anti-Mage
- Strength: szintenként 1.5 helyett 1.3-at kap
- Intelligence: 15 helyett 12 lesz kezdésnél
- Spell Shield-et korrigálták: 26/34/42/50% helyett 20/30/40/50%
- Level 15 Talent: A Blink után hagyott illúzió helyett +15 Agility választható
- Level 20 Talent: +10 All Stat helyére került az irányíthatatlan Blink utáni illúzió
- Level 25 Talent: +30% Spell Shield helyett +25%
- A Talentből származó illúzió 250% helyett 300%-os sebzést szenved el
- Fixálták az illúzió helyét
Bane
- Level 10 Talent: Az Enfeeble sebzéslopás helyett +100 Cast Range
- Level 15 Talent: +150 Cast Range helyett Enfeeble sebzéslopás
Dark Willow
- Bramble Maze: Mostantól egy bizonyos ideig sebez (0.5 másodpercenként)
- Cursed Crown: 800-ról 600-ra csökkent a cast range
- Bedlam cooldown: 20 helyett 40/30/20
- Bedlam sebzése 75/150/225-ről 60/140/220-ra csökkent
Dragon Knight
- Level 15 Talent: +40% XP Gain helyett +35 sebzés
Lone Druid
- Spirit Bear HP regeneráció: 2/3/4/5-ről 4/5/6/7-re nőtt másodpercenként
Medusa
- Strength: szintenként 1.95 helyett 1.5-öt kap
- Split Shot sebzés: 35/50/65/80% helyett 30/45/60/75%
- Level 10 Talent: megnőtt a 10% Evasion, +12%-re
- Level 15 Talent: 10% Mystic Snake mana lopás helyett +15%
- Level 20 Talent: +2s Stone Gaze időtartam helyett +2.5s
Mirana
- Kezdő Agility: 20 helyett 18
- Agility: szintenként 3.6 helyett 3.2-őt kap
Morphling
- Újra elérhető Captain's Mode-ban
- Adaptive Strike (Agility): a minimum sebzés szorzó 0.25-ről 0.5-re nőtt
- Adaptive Strike (Agility): a maximum sebzés szorzó 0.5/1.0/1.5/2.0-ről 1.0/1.5/2.0/2.5-re nőtt
- Adaptive Strike (Strength): a minimális stun időtartam 0.25-ről 0.5-re nőtt
- Attribute Shift: Bónusz Agility és Strength 3/4/5/6-ról 4/5/6/7-re nőtt
- Level 10 Talent: +20 Movement Speed helyett +300 Waveform Range (távolság)
- Level 25 Talent: +800 Waveform Range helyett 2 Waveform Charges (2x használható egymás után)
Kunkka
- Level 25 Talent: 4 Ghostship helyett 3 lehet maximum egy ultiban
Pangolier
- Swashbuckle megváltoztatja a sebzésedet plusz 24/42/60/78-al, mintsem csak fizikai sebzést okozna különálló forrásból (ez azt jelenti, hogy eközben is bekapcsolhat a lifesteal, crit stb.)Swashbuckle: Fixálták, hogy nem érte támadás a Spell Immunis célpontokat
- Shield Crash sebzés redukálás: 8/10/12/14-ről 9/12/15/18%-ra nőtt
- Shield Crash: mostantól 225 unit távolságra ugrasz előre az aktivizálás után (átugorhatunk különböző akadályokat a térképen: fák, highground stb.)
- Rolling Thunder: 1.2s cast time került rá az 1.2s channeling helyett
- Rolling Thunder: 105/110/115-ről 120-ra nőtt a fordulási sebesség
- Rolling Thunder: 550/575/600-ról konstans 600-ra nőtt a mozgási sebessége
- Rolling Thunder: fixálták a sebességét
- Rolling Thunder sebzés: 200/250/300 helyett 200/275/350
- Level 25 Talent: -12s Rolling Thunder cd helyett -16s
Riki
- Kezdő Agility: 34 helyett 30
- Level 15 Talent: -4s Smoke Screen cd helyett -5s
Tiny
- Kezdő Strength: 4-el nőtt
- Toss: Az elhajított egység 20% helyett 30%-os bónusz sebzést okoz
- Tree Grab cooldown: 40/32/24/16-ről 15-re csökkent
- Tree Grab aoe sebzés: 70% helyett 100%
- Tree Grab unit bonus damage 25% helyett 30%
- Tree Grab: 2/3/4/5 helyett 2/3/4/6-szor támadhatunk egy kitépett fával
- Grow támadási sebesség: -30 helyett -20/25/30
- Level 10 Talent: +25 Sebzés helyett +30
- Level 10 Talent: +15% Mágia ellenállás helyett +20%
Vengeful Spirit
- A kezdő sebzése 3-al kevesebb lett
- A társunk halálát követő Vengeance Aura által kreált illúzió 7 helyett 6 másodpercig tart
Visage
- Visage Familiar sebzés: 25/40/55-ről 30/45/60-ra nőtt
Tárgyak
- Aeon Disk recept: 1750 helyett 1675 aranyba kerül
- Mask of Madness: 6 helyett 7 Armort csökkent (saját magunkon)
- Battle Fury sebzés: 50 helyett 45
- Meteor Hammer DPS: 60/115 helyett 50/90 (épület/egység)
- Meteor Hammer: Becsapódáskor 75/150-et sebez (épület/egység)