Az Overwatch League rávette a Blizzardot, hogy több helyen is felturbózzák a játékukat. A kérdés az, változik-e majd valamit a Ranked System?
A Blizzard elég sok kritikát kapott már eddig is azért, mert nem működik megfelelően a ranked rendszer az Overwatchban (és akkor még finoman fogalmaztam). Jelenleg sokkal többet jelent a statisztikánknak egy mérkőzés, minthogy nyerünk vagy veszítünk, ezért a legtöbben ráálltak egy hős használatára. Mindent megtesznek, hogy jó stattal zárjanak, függetlenül mérkőzéstől és a karakter szerepétől. Az egyetlen probléma abból fakad, hogy menet közben lehet váltani. Ha az aktuális hősüket counterelik, akkor elvileg cserélni kellene, így továbbra is nagy esély maradna a győzelemre. A gond az, hogy nem jutalmazza azokat a playereket a rendszer, akik cserélnek.
A Redditen természetesen mindenre lehet megoldást találni, nincs ez most sem másként, egy felhasználó szerint tökéléletesen ki lehetne ezt is javítani.
Sincear ötlete alapján a Blizzardnak be kellene építenie egy új szisztémát, miszerint x időt kéne játszani több karakterrel is mielőtt belevághatnánk a ranked világába. Ez azt jelentené, hogy több hőssel is otthonosabban mozognának az emberek és talán váltanának, ha a szükség úgy hozza.
Ez mindenképpen egy érdekes megoldás, bár ettől még mindig ki tudnánk maxolni egy herot, ha szeretnénk, de sokszínűbbé is válnánk a továbbiak gyakorlásával, illetve jobban megértenénk a játékot. Meg kellene fontolnia a Blizzardnak és végre javíthatnának a mostani rendszeren.
Egy gikszer azért maradna még: Tény az, hogy ahhoz, hogy előre haladhassunk a ranglétrán, folyamatosan jó statisztikákat kell produkálnunk. Ez pedig mindig arra veszi rá végül a játékosokat, hogy 1 hős mellett tartsanak ki, ezáltal képesek a meccs végére arany medálokat szerezni.
Mindenképp jó ötlet a szerepek megértése miatt, hogy a rankedezés előtt több hőst is el kéne sajátítaniuk. Mindaddig amíg a játékosok nem kapnak jó csapatokat és mégis egy teamként akarnak játszani, a one-tricking (egy hősözés) valószínűleg létezni fog.