Old Heroes: Egyszer még Isten is elérhető volt, bemutatkozik GOD!

Old Heroes: Egyszer még Isten is elérhető volt, bemutatkozik GOD!

A mennyek kórusából érkezett egy szelíd teremtmény, aki azt állította magáról, hogy ő maga az Isten.

Nem kell meglepődni, mert ez így van, -legalábbis nagyjából. Volt egyszer, hol nem volt, egy 4.xx verzióval megáldott világ, de még ennek megszületése előtt létezett egy már-már hihetetlen dimenzió. Bizony az élet hajnalán még ilyen őrültnek mondható számozással is el lehetett érni a Dota mapokat.

A mostani karakterünk nem csupán Olümposz bajnoka volt, aki villámokat szórt. Annyira erős lény volt, hogy minden betűjét csupa nagybetűvel szabad csak írni: ISTEN. A történet folytatása már szomorú hangvételű, mert a hős nem tudott felnőni a nevéhez. Ellentétben a bibliai alakhoz, ki képes volt tűz és kénesőt előidézni, megbüntetni a gonoszokat, elárasztani a földet vízzel, csepp férfiassággal megáldani Ádámot az édenkertben, a Dotában megjelenő Isten nem volt képes szinte semmire, a csatatérnek inkább volt a szégyene, mintsem elpusztíthatatlan vezére.

Először is, a mi Urunknak középszerű farmolási képessége volt, és végezni sem igazán tudott senkivel, mivel a right-klikkje alig volt jobb, mint a mostani Io-é. Ezt a gyenge tulajdonságát némiképp ellensúlyozták a képességei.

Sleep: Senki ne kérdezze, miért tudott altatni és, hogy az mire volt jó. Megmondom! 1v1-ben hihetetlenül jól jött, hogy az ellenfél végig szunyókált, mialatt mi kényelmesen farmoltunk. Bizonyos esetekben a ganknél, illetve menekülés esetén is hasznos volt. Képzeljétek el az ember arcát azért, amikor 60 másodpercig nem tudta használni a karakterét. A 15 másodperces CD mellett majd az egész enemyt álomba szenderíthette. Mókás dolog volt az biztos. Hozzátenném ebben az időben még nem lehetett egymás megtámadni semmilyen esetben sem.

  • Level 1: 20 másodpercig altat, 85 mana
  • Level 2: 40 másodpercig altat, 85 mana
  • Level 3: 60 másodpercig altat, 85 mana

Mana Shield -3. szint szükséges: Mostanában ez a spell jól megerősíthet egy hőst, akkoriban ez nem volt olyan nagy szám. Bár több sebzést elnyelt, de nagyon függött karakterünk a manától, amit nem feltétlen volt olyan könnyű pótolni.

  • Level 1: 1 sebzés 1 manáért
  • Level 2: 1.75 sebzés 1 manáért
  • Level 3: 2.5 sebzés 1 manáért

Forked Lightning: Egy mennybéli teremtménytől nem hiányozhat a villámszórás. Érdekes az altatás mellett látni egy ilyen varázslatot. Több célpont mély álomba szenderítése után felvillanyozhattuk őket. Mindenestre harmadik szinten már elég jónak tűnt az 5 target és a 275 damage.

  • Level 1: 100 sebzés 3 célpontra
  • Level 2: 175 sebzés 4 célpontra
  • Level 3: 250 sebzés 5 célpontra

Starfall - 6. szint szükséges: Az égből érkező csillagok hulláma (nem tudni hány hullott alá belőle, de nem valószínű, hogy sok) sebezte az ellenfelet. Ezzel már tudtunk farmolni, mert másra nem volt jó ez a silány ultimate. A legtöbb esetben inkább szétszórtuk az altatókat és elhúztunk a helyszínről, ha még nem voltunk megsemmisülve.

  • Level 1: 45 sebzés hullámonként
  • Level 2: 55 sebzés hullámonként
  • Level 3: 65 sebzés hullámonként

Nagyon nincs már mit hozzátenni, csak egy paprikajancsi volt Isten nevében, aztán hála IST...Icefrogéknak, gyorsan kitörölték a Dota Univerzumból.

TETSZETT A CIKK? KÖVESS MINKET FACEBOOKON!

Kövess Minket!