24 óra alatt fenomenális teljesítmény a triótól. 2 agilitys és 1 strengthes hős uralja a mezőnyt jelenleg.
A 7.07 megjelenésével rengeteg reworköt láthattunk a hősöknél, ez pedig az első napon nem kicsit felkavarta az eddigi állóvizet. 24 óra alatt 3 hős is majd 10%-al teljesít jobban a győzelmi arányokat tekintve, mint az előző frissítésben.
Új meta vagy csak az újdonság varázsa?
Kétséget kizáróan az új patch óriási hatással volt a karakterek teljesítményére, de néhányuk még többet profitált a változásokból. Nyílvánvalóan van olyan hős, akivel másként kell játszani, ráadásul 3 hero brutális eredményeket produkált az elmúlt 1 nap alatt.
Mi változott?
1 Medusa
Több, mint 10%-os növekedést ért el egyetlen nap alatt a győzelmeket illetően.
A 7.07-ben a Split Shot már passzív képesség. Az alsóbb szinteken kevesebbet sebez (-20% helyett -65/50/35/20%), viszont az elsődleges célpontra már nem redukálódik a lövése. Az egyik Talentje pedig +100-al növeli a támadási távolságot a konstans 700 helyett.
A képesség fát tekintve számottevő módosítások történtek nála.
Level 10 - 10% Evasion van a Level 15 - 15% helyett, és a Level 20 - +1 Split Shot célpont átkerült Level 25-re, ráadásul +7-el növeli mostmár.
A 20-as szintű +600 mana +800 lett, valamint a 25-ös második Talentje, a 25% Lifesteal helyett megszünteti a támadási modifikációt tiltását. Tehát bárkit, akit eltalál Skadival például, aktivizálódik rajta a lassítás stb.
2 Beastmaster
Plusz 10.25% win rate növekedés néhány óra alatt
Az előző hőshöz képest, a BM-et majdnem teljesen átdolgozták. A Call of the Wild már csak egy képesség, 4-es szinten pedig azonnal megidéz egy vaddisznót, egy sast és egy véletlenszerű erdős szörnyet (a következők közül választ: Alpha Wolf, Hellbear Smasher, Satyr Tormenter, Centaur Conqueror vagy Dark Troll).
A kis disznónak kevesebb az életereje, mint az előző patchben, de több sebzésre képes, és a lvl 15-ös Talentel ez tovább növelhető (+40). A sas hp-ja a többszörösére nőtt, 40/60/80/100-ról állandó 350-re, bár innentől kezdve már nem lesz láthatatlan.
A Wild Axes-t érintő modifikáció a nevéhez méltóan elég vad lett, korábban ugye ez volt a hero leggyengébb képessége. Nagyobb AOE, kevesebb mana és kisebb cooldown, emellett minden balta, mely talál, stackelve növeli a BM és csatlósai sebzését a célponton. 10 másodpercig tart, és hősünk az állataival karöltve 6/8/10/12%-al üt nagyobbat. A Primal Roar használata után, 3 másodpercig 30% mozgási sebességet nyerünk, amit az egységeink is megkapnak.
3 Anti-Mage
A 3 megerősödő hero közül ő kapta a legkevesebb módosítást. Egyik spellje sem kapott nerfet vagy buffot, és a képesség fája is majdnem ugyanaz maradt, bár itt 3 jelentős eltérés azért van. Level 15 Talent, a blinkelés kiindulópontjára létrehoz egy illuziót, 20-as szinten plusz 300 távolságot ugorhatunk, így könnyebben elmenekülhetünk a csatákból. Ez nem is jelentene olyan sokat, de 25-ös szinten 30%-al megerősíthetjük a Spell Shieldünket, ami igencsak népszerűvé vállt egészen rövid idő alatt. Majdnem 8%-os pluszt ért ez eddig neki.
Ti sokszor találkoztatok már velük a mérkőzéseitek során?