Nem igazán váltak be az átdolgozások, 2 hős óriásit bukott rajta, szóval nem lennénk meglepve, ha érkezne egy kevés korrigálás.
Egy új patch képes megerősíteni hősöket úgy, hogy villámgyorsan népszerűvé és kegyetlen hatékonnyá is válhatnak. Ezen azt hiszem nincsen semmi meglepő, bár a Medusa, Beastmaster és az Anti-Mage szárnyalása elég hamar megtörtént.
Minden frissítés magában hordozza néhány hős visszaesését, és időnként ez drasztikusan történik. Nincs ez másképp a 7.07 esetében sem, viszont mindenképp meglepő, hogy az átdolgozott herokat érte ez a szerencsétlenség. 2 közülük csúnyán alulteljesíté, és az előző éra egyik meghatározó gyilkosa is nagyon pocsék statisztikákat produkál. Lássuk melyik 3 karakter az, akivel nagyon nehéz nyerni a napokban.
3 Necrophos
Ki ne ismerné az érzést, mikor belead apait-anyait és még úgy sem képes megölni ezt a hőst. Ez sokat nem változott, még mindig nagyon tankos, ennek ellenére, jóval hamarabb el tudjuk intézni. A Spirit Vessel érkezésével ráadásul egy igazi counter itemünk is van most már, a folyamatos sebzés mellett a 70% heal csökkentése fájó pont a kaszásnak. A Death Pulse képességén kívül mindegyikhez hozzányúltak, leginkább nerfelték azokat, bár az Aurája 4-es szinten erősebbé vált. A Talentekhez szintén hozzányúltak, és hiába a lvl15-ös plusz 300 HP, az 5 szintel később extra 80 attack speed nagyon nem váltotta be a hozzáfűzott reményeket. Sőt, a képesség fa bal oldala nagyon gyenge, míg a jobb oldalt választva egész jó eredményeket lehet elérni.
2 Morphling
Sosincs nyugta ennek a karakternek. A dicső napjai elhalványulni látszanak, és egy újabb nagy volumenű módosításon esett át kedvenc víztócsánk. Első ránézésre a manába nem kerülő, átnevezett Attribute Shift (korábban Morph) nagyon jól hangzik. Az Adaptive Strike-ot ketté vették, lehet stunolni és sebezni is, viszont amíg egyik aktív a másik nem használható. A Sceptert eltávolították, és valljuk be jól tették, nem sok értelme volt, senki nem vásárolta ezt a tárgyat szinte. Az új Ultimate képesség elvette az oly gyakran alkalmazott split push lehetőségét, hiába másolunk le egy ellenfelet és kapjuk meg a tulajdonságait, mégsem tudunk vele mit kezdeni. A Talentjeinél még inkább szerették volna erősíteni a Waveformot, bár azzal eddig sem volt olyan nagy probléma érzésem szerint. A 20. szinten pedig rá vagyunk kényszerítve, hogy az amúgysem acélos Morph szuperképességünket fejlesszük. Hirtelen túl sok változás egyszerre egy olyan hősnél, aki nem feltétlenül volt ezekre rászorulva.
1 Tiny
Mindig a kicsiket bántják, mondhatnánk. Hiába nő meg, akkor sem lesz félelmetesebb, sőt, jelenleg a legrosszabb hős birtokosa címet kapta meg. Eltűnt a Scepter és a passzívja is. Előbbi fura, utóbbi elfogadható döntés. Az új képessége viszont elgondolkodtató. Szinesíti a palettát, hogy kitép egy fát és azt használja farmolásra vagy a hősök bántására, de egy kicsit gyengének tűnik. Az elején nagy a cd rajta, később pedig mindössze 5 ütés után eltűnik a kezünkből, ami sorsfordító lehet egy nagyobb teamfightnál. Csapkodás helyett el is hajíthatjuk, szóval a Toss után most már egy igazi sportember illetve kőlényünk van. Az eddigi statisztikáit erősítő Talent fa is inkább a spelljeire koncentrál, aminek meg is van az eredménye. Bármennyire jól hangzik papíron a célpont nélküli és akár 3 charge-al ellátott Talent, lategameben már nem erre építettünk ezzel a hőssel.