Geoff Goodman elmondása alapján ez csak a kezdet, és a jövőben további javítások várhatóak.
Indulásakor Doomfist rettentő nagy számban volt jelen a mérkőzéseken, azonban a kisebb-nagyobb nerfek, továbbá a képességeivel kapcsolatos folyamatos problémák miatt idővel drasztikusan vesztett népszerűségéből. Nemrég bemutattuk nektek a karakter legkritikusabb bugjait; ha lemaradtatok volna róla, az alábbi cikkünkben tudjátok pótolni.
Oh Doomfist, miért vagy ilyen bugos Doomfist?
Eddig is sok gond volt a nemezissel, de álmunkban sem gondoltuk volna, hogy ennyi! Csokorba szedtük őket.
Szerencsére a Blizzard most reagált ezekre a problémákra, és a fejlesztésért felelős csapat vezetője Geoff Goodman, a battle.net fórumán közzétette, hogy Doomfist bugfixeket léptettek életbe a PTR szervereken. Nem minden hibát sikerült azonosítaniuk és reprodukálniuk, ígérete szerint viszont folyamatosan dolgoznak a megoldásokon, és hamarosan újabb javításokat fognak eszközölni a karakteren.
Első körben javítottak a Rocket Punch-on, ami most már akkor is falhoz vágja majd az ellenfelet, ha a támadás 45 fokos szögből érkezik, ráadásul a képesség újra szét tudja törni az olyan tereptárgyakat, mint a korlátok, vagy egyéb törhető objektumok. A Seismic Slam továbbá nem szakad meg ha túlságosan közel érkeznénk egy falhoz, ráadásul az utunkba kerülő tereptárgyakban nem akadunk meg azonnal és átcsúszhatunk majd rajtuk.
it even stopped my rocket punch movement... -Create, Discover and Share Awesome GIFs on Gfycat
Watch it even stopped my rocket punch movement... GIF on Gfycat. Discover more GIFS online on Gfycat
Sajnos a Ghost Punch jelenséget (–amikor átütünk az ellenfélen és nem regisztrálja a találatot–) még nem sikerült megoldaniuk, az adatok alapján pedig a hálózati késleltetés lehet a forrása, vagy más internet problémák. A Corner Bounce is kihívást jelent számukra, ez akkor alakul ki, ha Rocket Punch-ot eltéríti egy utunkba kerülő objektum, továbbá a Seismic Slam sincs kibékülve a sarkokkal, és közelükben néha nem talál célpontot. A Rocket Punch vs Rocket Punch, és a Rocket Punch vs Charge szituációkat még erősen vizsgálják, mivel nincs egyértelmű következménye annak, ha például két Doomfist így támad egymásra, vagy megpróbálunk elütni egy gyorsvonat módjára száguldó Reinhardt-tot.
Végezetül Goodman arra kér minket, hogy tesztelgessük a karaktert, és jelezzünk vissza nekik a fórumon, a változtatások pedig remélhetőleg a következő patch-ben már az éles szerverekre is bekerülnek. Ti mit gondoltok, ezekkel a fixekkel Doomfist visszanyeri majd régi népszerűségét?