Az Andrejkovics Zoltán tollából született Láthatatlan Játék e-sport könyv megjelent végre magyarul is; mindenkinek ajánljuk.
Korábban már írtunk Andrejkovics Zoltán Láthatatlan játék c. könyvéről, ami az első magyar, kifejezetten e-sportról szóló könyv. A könyv e hónap 19-én jelent meg magyarul, előtte a mű csak angolul volt elérhető.
Érkezik az első magyar, e-sporttal foglalkozó könyv!
Nem kell már sokat várnunk az első e-sport könyvre itthon!
Két héttel ezelőtt volt szerencsénk részt venni a Láthatatlan Játék című, e-sporttal foglalkozó könyv bemutató rendezvényén. Az esemény családias hangulatban zajlott, és külön kiemelném, hogy a szerző prezentációja után érdekes volt látni, hogy a vendégek nem egyből fogták magukat, hogy hazainduljanak, hanem egy érdekes beszélgetés alakult ki, ami persze az e-sportról szólt. Szó esett itt az globális, illetve a magyar helyzetről, hogy merre halad az egész piac és milyen veszélyek leselkednek még az elektronikus sportokra, mielőtt olyan magaslatokba emelkedhet, mint a hagyományos sportok. Ezek után írhatnék egy rövid kedvcsinálót a könyvhöz, de magamat ismerve erről csak nagyon szakmai hangvételű értekezést tudnék készíteni, ami sokaknak unalmas és vontatott lenne. Viszont egy olyan kivételes helyzetben vagyok, hogy az oldal egyik legfiatalabb szerkesztője, Dan1 is olvasta a könyvet. Ha pedig már végigrágta magát rajta, akkor megkértem, hogy írjon egy rövid kis összefoglalót róla. Reméljük, hogy ezek után kedvet kaptok ahhoz, hogy elolvassátok.
A szerzőről
Andrejkovics Zoltán 1985-ben született, majd 2008-ban a Budapest Corvinus Egyetem információmenedzsment szakán végzett. Ezután a Corvinus Egyetem doktori képzését is sikeresen elvégezte. 2014 óta a Docler eSport Kft. ügyvezetője. A cég országunkban először végezte egy profi e-sport csapat versenyeztetését, ami a Docler Myrmidons DotA 2 csapata volt. Ezenkívül a Magyar Elit Bajnokság (MEB) tavalyi szezonjának szervezésében is részt vett, mivel a döntő helyszínét a Docler Holding biztosította.
Az elején érdemes letisztázni, hogy a könyv egyáltalán nem egy-egy (vagy több) játékról-, és azok gyakorlási lehetőségéről szól. Sokkal inkább az egész e-sport pszichológiai hátterével foglalkozik, néhány tudományos kísérlet eredményével megfűszerezve azt.
Nekem a könyv megmutatta, hogy az e-sport még jóval több, mélyebb annál, mint amire én gondoltam. Bemutatja, hogy miképp is működik a motiváció, mi is zajlik a játékos fejében egy versenyhelyzetben, milyen is egy jó vezető, és milyen tanácsokat érdemes megfogadnunk, ha mi is egy profi e-sportolói karrierre vágyunk.
A könyv tehát kötelező olvasmány azoknak, akik a minimálisnál magasabb szinten érdeklődnek az e-sportok felé, és akiket még mindemellett a sportpszichológia is érdekel, azok már egyből rendelhetik is a könyvet!